پیروانی:کی‌روش فرقی با خارجی‌های الاهلی نداشت اما به کسی ایرادی نمی‌گیریم

پیروانی:کی‌روش فرقی با خارجی‌های الاهلی نداشت اما به کسی ایرادی نمی‌گیریم

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که کارلوس کی‌روش هم مانند مسئولان الاهلی امارات با ماشین به داخل ورزشگاه بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: من از یک رسانه که حرف من را متفاوت با حرفی که زده بودم، منتشر کرده بود گلایه دارم. من اگر انتقادی کردم این انتقاد کلی بود و کاری با فدراسیون فوتبال نداشتم بلکه فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را می کند تا به بهترین شکل تیم ملی پشتیبانی شود و شرایط برای تیم ما مهیا شود. آنها تمام تلاش‌شان را کرده‌اند و شاید توقع من نوعی بالا باشد.

وی افزود: چون می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم دوست دارم شرایط تیم ملی خوب باشد و بهترین امکانات را باید در اختیار داشته باشیم اینکه امکانات فراهم نشده، رئیس فدراسیون یا شخص دیگری مقصر نیست و اگر هم صحبتی می‌شود صحبت‌های دورن خانوادگی است و من از شخصی انتقاد نکردم. جا دارد اینجا هم از همه مسئولان فدراسیون و رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تشکر کنم که ما را حمایت می‌کنند.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان با تشکر از حراست وزارت ورزش و جوانان و حراست فدراسیون فوتبال که شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کردند گفت: من روزی که کی‌روش نتوانست برای بازی نفت و الاهلی وارد ورزشگاه شود صحبتی کردم و منظورم این بود که خارجی‌های الاهلی می‌توانند تا VIP با ماشین بیایند و این اتفاق برای کی روش رخ نداد. اگر این اتفاق نیفتاده ایرادی به حراست نیست.

او درباره اینکه مازیار ناظمی اعلام کرده کی‌روش باید مانند وزیر ورزش از ماشین پیاده می‌شد، خاطرنشان کرد: قصد ندارم وارد موضوع شوم اما همان‌طور که گفتم باید شرایطی فراهم می‌شد تا کی‌روش هم بتواند با ماشین داخل ورزشگاه بیاید نه اینکه بخواهد از شلوغی جمعیت و از میان چند هزار نفر عبور کند.

پیروانی یادآور شد: باید به موضوع دیگری هم اشاره کنم و آن هم دیدار با گوام است که خیلی ها می گویند بازی ساده‌ای داریم اما نباید دست کم بگیریم چون گوام تیم صدرنشین گروه است و مطمئنا تیم قدرتمندی هم دارد. اکنون زمانی نیست که ما فوتبال بازی می‌کردیم و گذشته‌ها گذشته که ما 17 گل به مالدیو و 19 گل به گوام زدیم. اکنون همه بازی‌ها سخت است و ما هم احتیاج داریم که حمایت شویم. می‌خواهیم که هواداران و همان یار دوازدهم تیم ملی به ورزشگاه بیایند و با اینکه مدتهاست ورزشگاه‌ها خالی مانده اما تیم ملی برای همه است و دوست داریم در راه جام جهانی حمایت شویم تا بتوانیم این بار هم کار بزرگی انجام داده و به جام جهانی صعود کنیم.

وی که روز گذشته انتقادهایی از مسئولان تیم امید داشت در این خصوص گفت: همیشه دوست داشتیم تعامل بین تیم ملی و تیم امید وجود داشته باشد این موضوع امروز هم در کنفرانس خبری آقای اسدی به میان آمده بود و باید بگویم اگر من صحبتی انجام دادم قصدم تخریب کسی نبوده بلکه گفتم اگر صحبتی وجود دارد بهتر است جلسه گذاشته و تعامل کنیم. نه اینکه هر روز بخواهیم در رسانه‌ها علیه یکدیگر صحبت کنیم. ما همه یک خانواده هستیم و باید با یکدیگر کنار بیایم. و امیدوارم همه تیم‌های ملی، بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی بتوانند نتیجه بگیرند و مشکلی پیش نیاید.

پیروانی در واکنش به این مسئله که برخی پیشکسوتان معتقدند که شاگردان کی روش طوری رفتار می‌کنند که گویی از گوام ترسیده‌اند، خاطرنشان کرد: ما یاد گرفته‌ایم در فوتبال زندگی و درس خواندن نباید چیزی را دست‌کم گرفت چون اگر این طور شود به مشکل می‌خوریم. اکنون زمان این نیست که بگوییم در خانه بازی می‌کنیم وبازی آسان است بلکه باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم. بحث ترسیدن هم نیست و لفظ واژه ترس به معنای مرگ است و اگر بخواهیم بترسیم مطمئنا به نتیجه دلخواهمان نمی‌رسیم. برای پیشکسوتان احترام قائل هستم و آنها می‌توانند نظرشان را بگویند اما من که نزدیکترین فرد به تیم هستم می‌بینم که همه تلاش می‌کنند و می‌خواهیم یک بازی تماشاگر پسند انجام دهیم و اگر تماشاگران بیایند شادیمان را با آنها تقسیم کنیم.

وی درباره زمان حضور حقیقی و حاج صفی در تمرین تیم ملی گفت: علیرضا حقیقی و احسان حاج صفی فردا در تمرین تیم ملی حاضر می شوند و علیرضا جهانبخش نیز به دلیل مصدومیت نتوانست به این اردو بیاید که کاوه رضایی جایگزین او شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon