بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی آغاز شد

بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی آغاز شد

بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی دقایقی پیش با حضور مسئولان ارشد و کارشناسان مالی و بانکی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز به کار کرد .

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، این همایش با شعار "تجربه جهانی بانکداری اسلامی ، روش های تأمین مالی ، ابزارها ، محصولات و خدمات بانکداری اسلامی" و با هدف بررسی تجربه بانکداری اسلامی در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به مدت دو روز برگزار می شود.

بررسی تجربه بانکداری اسلامی در کشورهای اسلامی ، بررسی تجربه بانکداری اسلامی در کشورهای غیراسلامی، بررسی الگوی تأمین مالی، تجهیز منابع و خدمات بانک­ها و یا نهادهای مالی اسلامی بین­ المللی از موضوعات این همایش است.
در همایش بانکداری اسلامی همچنین نوآوری­ها در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران در زمینه شیوه­ های تجهیز منابع، روش­های تأمین مالی، بکارگیری ابزارها، ارائه خدمات و محصولات، شیوه ­های تعامل نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران با بانک­ های بین المللی اسلامی و غیراسلامی‌ و راهکار­های جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
براساس برنامه همایش، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و ولی ا... سیف رئیس کل بانک مرکزی سخنران اصلی آیین گشایش این همایش هستند و آیت ا... تسخیری مشاور مقام معظم رهبری نیز در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه