ارتش یمن چندین موضع نیروهای منصور هادی در تعز را پاکسازی کرد

ارتش یمن چندین موضع نیروهای منصور هادی در تعز را پاکسازی کرد

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چند موضع را از عناصر القاعده و نیروهای منصور هادی در استان تعز پاکسازی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن، یک منبع نظامی گفت: دلاوران ارتش و کمیته‌های مردمی چند موضع را از عناصر القاعده و مزدوران سعودی پاکسازی کردند.

ارتش سعودی شبه‌نظامیان عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری و عناصر القاعده را برای نبرد با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به کار گرفته است.

این منبع نظامی افزود: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند امنیت نواحی مشرف بر دانشگاه تعز را از سمت جنوب و شمال تأمین کنند و مواضع و تپه‌هایی را در منطقه حبیل سلمان و وادی الدحی پاکسازی و امنیت را در آنجا برقرار کنند.

وی تصریح کرد: این نیروها همچنین تعدادی از نواحی و مناطق را با کمک مردم تعز پاکسازی و بوستان‌های الصلاح و تپه الحمراء و مواضع و تپه‌های شرق تفرجگاه زاید و همچنین غرب شهر را از جبهه الضباب پاکسازی کردند.

این منبع تأکید کرد: دلاوران ارتش و کمیته‌های مردمی به‌همراه همه فرزندان شریف استان تعز مصمم به پاکسازی این استان از عناصر القاعده و مزدوران سعودی هستند.

حمله جنگنده‌های سعودی به استان الحدیده

در همین حال، جنگنده‌های ارتش سعودی بخش الخوخه در استان الحدیده یمن را چهار بار بمباران کردند.

یک منبع امنیتی به خبرگزاری رسمی یمن گفت: در این حملات پادگان الخوخه هدف قرار گرفت.

یمنی‌ها پهپاد جاسوسی سعودی را سالم شکار کردند

منابع نظامی یمنی اعلام کردند که نیروهای یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند کنترل یک هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین سعودی را در منطقه جیزان به دست بگیرند و آن را پس از انتقال به یک محل امن، کاملاً سالم بر زمین بنشانند.

این منابع تصریح کردند که این هواپیما دارای تجهیزات جهت‌یابی و انتقال اطلاعات و دوربین‌های مراقبت است؛ این اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و این امر نشان می‌دهد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمنی از برتری خوبی نسبت به دشمن برخوردار هستند.

این منابع با تأکید بر اینکه تصاویر اختصاصی این پهپاد به‌زودی منتشر خواهد شد، خاطرنشان کردند: این رویداد، سعودی‌ها را آشفته خواهد کرد و در روزهای آینده شاهد دستاوردهای نظامی، میدانی و مهم ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خواهیم بود.

خاطرنشان می‌شود که پهپادهای متعدد جاسوسی سعودی و آمریکایی بر فراز مناطق مرزی یمن پرواز می‌کنند.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان