اختتامیه جشنواره عکس در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود


اختتامیه جشنواره عکس در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان گیلان گفت: اختتامیه جشنواره عکس بسیج درتاریخ ۵ مهر مصادف با ایام دفاع مقدس به میزبانی شهرستان رودبار برگزار می‌شود.

کیومرث دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی داریم که با توجه به آن ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم که یک بخش از برنامه‌ها از طرف سازمان بسیج به‌صورت ابلاغی است و برنامه‌های دیگری هم که خود اعضای ما در قالب انجمن‌ها و کانون‌ها هم‌فکری می‌کنند و بر این مبنا  این فرآیند گام‌به‌گام را دنبال می‌کنیم و هر سال نسبت به سال قبل خداوند توفیقاتی را نصیب ما کرده است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های متنوع و خوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم افزود: برنامه‌های سازمان از 31 شهریور با برگزاری دومین کارگاه فصلی شعر بسیج با موضوعات شعر کودک و دفاع مقدس و موضوعات دیگر در صومعه‌سرا آغاز می ‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان گفت: امسال جشنواره بسبج به‌صورت 4 کارگاه فصلی برگزار می‌شود که اولین کارگاه چندی پیش در خرداد ماه به‌عنوان کارگاه شعر عارفانه و عاشقانه در شهرستان فومن برگزار شد.

وی گفت: دومین برنامه‌ای که در هفته دفاع مقدس در دستور کار داریم، اختتامیه جشنواره عکس بسیج در تاریخ 5 مهر مصادف با ایام دفاع مقدس به میزبانی شهرستان رودبار است که موضوعات جشنواره فعالیت‌های فردی و اجتماعی، بسیج و بسیجیان، زندگی ایرانی اسلامی، خدمات‌رسانی، اردوهای جهادی، تولید، اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت است.

دولتی تصریح کرد: برنامه بعدی اختتامیه جشنواره فیلم بسیج است که شامل فیلم کوتاه داستانی، مستند، نماهنگ و پویانمایی می‌شود که این جشنواره هم برای ما بسیار حائز اهمیت است زیرا امروزه یکی از مهم‌ترین ابزارهای هنری که می‌تواند در حوزه جنگ نرم اهمیت داشته باشد، فیلم است.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان گفت: موضوعات جشنواره فیلم عبارت است از بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، مقاومت ملل، انتظار، مضامین آئینی و اجتماعی، مقابله با جنگ نرم، جنایت‌های گروهک تروریستی داعش، زندگی ائمه اطهار، دفاع مقدس و نمود آن در استان و شهرستان محل زندگیمان.

وی افزود: در کنار همه این‌ موارد برنامه‌های دیگری مثل اجرای تئاترخیابانی، محافل شعر حماسی، تبیین و گفتمان‌سازی بیانات مقام معظم رهبری را نیز در برنامه داریم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon