فروش اینترنتی محصولات شکرستان شروع شد

فروش اینترنتی محصولات شکرستان شروع شد

فروش اینترنتی تمامی محصولات شکرستان با حمایت حوزه هنری استان تهران و بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا علیمددی، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی شهر24، با اعلام اینکه فروش تمامی محصولات شکرستان آغاز شده است، گفت: با توجه به رشد شهرها و جمعیت، مردم جهت تامین نیاز روزمره مجبور به هزینه منابع ارزشمندی مانند زمان و انرژی هستند؛ در حالی که می­‌توان بدون صرف هزینه­‌های فوق اقلام مورد نیاز را از طریق فروشگاه ‌های مجازی تأمین کرد.

وی افزود: فروش اینترنتی در میان مردم از جایگاه خوبی برخوردار بوده و امروزه فروش اینترنتی رقیب سرسختی برای فروشگاه ­های فیزیکی شده است.

علیمددی با بیان اینکه بخش بزرگی از فروش اینترنتی شامل محصولات مرتبط با کودک و نوجوان است، تصریح کرد: در رصد محصولات کودک و نوجوان، با محصولات شکرستان آشنا شدیم که این اتفاق منجر به عرضه و فروش اینترنتی کلیه محصولات شکرستان در فروشگاه اینترنتی شهر24 شد.

مدیر عامل فروشگاه اینترنتی شهر24 در پایان گفت: علاقمندان به محصولات شکرستان می­توانند با مراجعه به نشانی shop.shahr24.com   اقلام مورد نظر را در کمترین زمان ممکن و با مناسب­ ترین قیمت در تهران و شهرستان­ ها تهیه کنند.

حوزه هنری استان تهران از سال 1392 بر اساس شخصیت‌های مجموعه پویانمایی «شکرستان» و با مشارکت بخش خصوصی در قالب نام­نمای «شکرستان» اقدام به تولید محصولات مختلفی در حوزه کودک و نوجوان کرده است. نوشت‌افزار، اسباب ­بازی، اقلام تزیینی، تقویم، ظروف غذا، قمقمه و لیوان، حافظه جانبی(فلش مموری)، کیف و کوله مدرسه، دستمال کاغذی و... از جمله محصولات تولید شده شکرستان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران