جلوگیری از جذب افرادی از اهل‌سنت به گروه‌های تکفیری با تعامل علما

جلوگیری از جذب افرادی از اهل‌سنت به گروه‌های تکفیری با تعامل علما

وزیر اطلاعات از تعامل خوب علمای شیعه و اهل‌سنت سخن گفت و اظهار داشت: با تعامل خوبی که با علمای اهل‌سنت داشته‌ایم، از جذب افرادی از اهل‌سنت به داعش و گروه‌های تکفیری جلوگیری شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در سخنرانی پیش از دستور، با تسلیت به‌مناسبت رحلت آیت‌الله امینیان نماینده فقید مردم گیلان در مجلس خبرگان، با اشاره به روز مبارزه با استعمار، یاد و خاطره علما، مجاهدین و شهدا را در مبارزه با استعمار و استکبار گرامی داشت.

وی به عملکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم از تدابیر این وزارتخانه برای ایجاد امنیت و آرامش پایدار اشاره کرد و افزود: رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم مبتنی بر پیشگیری است و ما تلاش می‌کنیم به‌جای اینکه افراد جذب سازمان‌ها و سرویس‌های جاسوسی شوند و بعد ما پیگیر برخورد با آن جاسوس باشیم، اجازه ندهیم زمینه جذب افراد به این‌گونه سازمان‌ها فراهم شود.

وزیر اطلاعات در ادامه از تعامل خوب علمای شیعه و اهل سنت سخن گفت و اظهار داشت: با تعامل خوبی که با علمای اهل سنت داشته‌ایم، از جذب افرادی از اهل سنت به داعش و گروه‌های تکفیری جلوگیری شده است.

حجت‌الاسلام علوی از برنامه‌های خرابکارانه و ضدامنیتی دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن برای ایجاد ناآرامی و انجام انفجارهایی در مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: بحمدالله با تدابیر و زحمات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) برنامه‌های خرابکارانه دشمن در کشور خنثی و تیم‌های عملیاتی خرابکار، شناسایی و دستگیر شدند و یا به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon