اصغری مهرآبادی: پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ بسته می‌شود


اصغری مهرآبادی: پرونده مسکن مهر تا پایان سال 95 بسته می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: ۲.۳ میلیون واحد مسکن مهر درکشور وجود دارد که از این میزان ۱.۷ میلیون واحد آن بهره‌برداری رسیده و مابقی تا سال ۱۳۹۵ تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، احمد اصغری مهرآبادی صبح امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکن مهر شهرستان دشتی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های مجتمع‌های واحدهای مسکن مهر در دستور کار است اظهار داشت: برای ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی مجتمع‌های مسکن مهر در سراسر کشور اقدامات لازم انجام شده است که برای این مهم 5 هزار و 600 میلیارد تومان در کشور نیاز است.

وی، ایجاد مدارس، مساجد، کلانتری و سازمان‌هایی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند را مورد نیاز مجتمع‌های مسکن مهر دانست و گفت: برای مجتمع‌های مسکن مهر در کشور یک‌هزار و 550 مدرسه طراحی شده است که تاکنون 439 مدرسه آن افتتاح شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به مساجد مورد نیاز مجتمع‌های مسکن مهر افزود: 640 مسجد در این مجتمع‌ها طراحی شده که تاکنون 191 مسجد آن تکمیل شده است.

مهرآبادی با اشاره به دیگر خدمات عمومی به ساخت کلانتری در این سایت‌های مسکن مهر پرداخت و بیان کرد: از 155 واحد کلانتری طراحی شده در سایت‌های مسکن مهر در کشور تاکنون ساختمان 21 کلانتری آن تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر در کشور تا پایان سال آینده بسته می‌شود گفت: 2.3 میلیون واحد مسکن مهر درکشور وجود دارد که از این میزان 1.7 میلیون واحد آن بهره‌برداری رسیده و مابقی تا سال 1395 تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon