استقبال از خانواده شهید "محمد‌حسین مختاری حسن‌آبادی" در اراک


استقبال از خانواده شهید "محمد‌حسین مختاری حسن‌آبادی" در اراک

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: استان مرکزی میزبان خانواده شهید " محمد حسین مختاری حسن‌آبادی" می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ فرهاد شامحمدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهید "محمدحسین مختاری حسن‌آبادی" با اشاره به اهمیت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم تدفین و استقبال از خانواده این شهید اظهار داشت: این شهید والامقام در اول اردیبهشت سال 1336 در یزد چشم به جهان گشود.

وی افزود: وی در نوجوانی به عضویت بسیج در‌آمد و با حکم جهاد امام خمینی(ره) عازم جبهه شد و در تیپ 18 الغدیر سپاه در راه اسلام با دشمنان جنگید و در سن 25 سالگی در عملیات رمضان مفقود شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: این شهید در زمان اعزام به جبهه یک پسر داشته است و در سمت روحانی به مناطق جنگی اعزام شده که در حال حاضر مادر و دو برادر این شهید در قید حیات هستند و پدر این شهید گرانقدر به دیار باقی شتافته است.

‌شامحمدی خاطرنشان‌کرد: در چند روز آینده پیکر این شهید والا‌مقام به بنیاد شهید تحویل داده می‌شود و در تلاش هستیم که پیکر با برکت این شهید را در استان مرکزی نگه‌داری کنیم که این مهم ملزوم به راضی‌شدن خانواده شهید است.

وی افزود: خانواده این شهید 9 صبح امروز از شناسایی شدن شهیدشان مطلع شدند و با هماهنگی‌های لازم عصر روز پنجشنبه برای بیعت با فرزند شهیدشان به اراک سفر می‌کنند، این در حالی است تمامی ارگان‌های مربوطه سعی خود را به‌کار گرفته‌اند که تکریم از این عزیزان در اراک به بهترین شکل اجرا شود.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به جزئیات برگزاری مراسم گفت: به منظور برگزاری مراسم، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها باید در بحث اطلاع رسانی گام بردارند و شهرداری نیز باید تبلیغات شهری را عهده‌دار شود تا این مراسم و احترام به مقام شامخ این شهید به خوبی برگزار شود.

شامحمدی خاطرنشان کرد: هر ارگان در ارتباط با تبلیغات موظف‌ به نصب 2 تابلو در سطح شهر و ورودی شهر است، وظیفه تزئین محوطه برگزاری مراسم که در گلزار شهدا، نزدیکی اصحاب الشهدا برگزار می‌شود برعهده پایگاه فرهنگی یادمان است و تمامی ارگان‌های مربوط از مسئولان و مردم شهید پرور اراک دعوت می‌کنند عصر روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت خانواده شهید مختاری شرکت کنند.

وی ادامه داد: در این مراسم فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در راستای جایگاه ویژه و والای شهدا در حفظ این نظام و انقلاب سخنرانی می‌کند و ادامه دادن راه شهیدان را جزء اصلی‌ترین وظیفه مسئولان معرفی می‌کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: پذیرای و اسکان این عزیزان را بنیاد شهید برعهده گرفته است و با همکاری نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت و تسهیل ترافیکی در این مراسم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon