آسفالت خیابان‌های شهری پارس‌آباد با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بهسازی می‌شود


آسفالت خیابان‌های شهری پارس‌آباد با 50 میلیارد ریال اعتبار بهسازی می‌شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: زیرسازی و آسفالت فعلی شهر پارس‌آباد برای تردد خودروها نامساعد بوده، آسفالت خیابان‌های پارس‌آباد با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی احمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی و آغاز عملیات اجرایی طرح زیرسازی و آسفالت کوچه و خیابان‌های شهر پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر عملیات زیرسازی و روکش آسفالت خیابان‌های شهری پارس‌آباد آغاز شده تا با این امر شاهد بهسازی خیابان‌ها در سطح شهر برای راحتی تردد و عبور و مرور باشیم.

وی با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت فعلی شهر پارس‌آباد برای تردد خودروها نامساعد است، افزود: با توجه به این امر بهسازی خیابان‌های سطح شهر اردبیل ضروری و لازم بود که در این راستا با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد این امر در سطح شهر می‌شویم.

احمدی گفت: کارشناسان مربوطه با در نظر گرفتن خاک موجود شهر پارس‌آباد که متفاوت با سایر شهرستان‌ها است و مسائل فنی و تخصصی با بکارگیری از دستگاه های آسفالت خردکن و فنیشر نسبت به زیرسازی و روکش آسفالت معابر عمومی شهر اقدام می‌کنند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد اعتبار این طرح را 5 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: شهرداری باید با استفاده از نظریه کارشناسان راه و شهرسازی با زیرسازی مناسب و با بکارگیری تمام امکانات در سریع‌ترین زمان ممکن این طرح را به سرانجام برسانند و خدمت‌رسانی در شان مردم فهیم شهر پارس‌آباد انجام شود.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: عملکرد و پیگیری‌های فرماندار شهرستان و همکاری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در تامین و تخصیص اعتبارات برای روکشی معابر عمومی پارس‌آباد بسیار مطلوب و مناسب بوده است.

حجت‌الاسلام حبیب برومند گفت: رفع مشکل آسفالت معابر عمومی پارس‌آباد یکی از دغدغه‌های کاری بوده و با انجام این طرح مردم مشکلی در مورد عبور و مرور نخواهند داشت که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon