طاهری: ۱۵ هزار کارگر بیکار کشور دوباره مشغول به فعالیت شدند

طاهری: 15 هزار کارگر بیکار کشور دوباره مشغول به فعالیت شدند

قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته ۱۵ هزار کارگر بیکار شده ۶۰۰ واحد صنعتی تعطیل کشور دوباره مشغول به فعالیت شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید طاهر طاهری پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه هنرکده برق احسان در شهرک صنعتی شماره 3 یاسوج اظهار داشت: سال گذشته 600 واحد صنعتی تعطیل در مناطق مختلف کشور به چرخه تولید برگشتند که با راه‌اندازی آن‌ها 15 هزار کارگز بیکار نیز مشغول فعالیت شدند.

وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای راه‌اندازی و فعالیت طرح‌های صنعتی و معدنی تعطیل و نیمه فعال از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند و این مهم از جمله برنامه‌های اولویت دار این وزارتخانه است.

طاهری با اشاره به مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان‌های کم‌تر برخوردار، افزود: مجموعه استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود از این فرصت برای توسعه همه جانبه این استان تلاش کنند و در این بین دولت از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: هنرکد برق احسان یاسوج با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال و سرمایه در گردش 4 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

داریوش دیودیده با اشاره به اینکه سرمایه گذار هنرکده برق احسان یاسوج یک ریال تسهیلات بانکی دریافت نکرد، افزود: این طرح در سال 91 آغاز و برای 13 نفر اشتغالزایی دارد.

به گزارش تسنیم، هنرکده برق احسان بنا به نقل قول کارگران این واحد صنعتی بیش از یکسال است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته و البته تاسیسات و ماشین آلات موجود نیز بیانگر این موضوع است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon