ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان بهزیستی استان مرکزی


ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان بهزیستی استان مرکزی

فرماندار اراک با بیان اینکه مهارت‌آموزی مددجویان بهزیستی استان مرکزی در اولویت قرار گیرد گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان مرکزی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اراک، حسین بختیاری ظهر امروز در نشست اقتصادی استان مرکزی با محوریت عملکرد بانک‌های عامل، با اشاره به اینکه باید در راستای ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت بهزیستی گام برداشته شود، اظهار داشت: مددجویان تحت حمایت بهزیستی نسبت به مددجویان تحت حنایت کمیته امداد امام(ره) تسهیلات کمتری را دریافت می‌کنند که باید این مهم مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر ارائه خدمات بانکی بین مددجویان این دو نهاد حمایتی به‌درستی انجام نمی‌شود و پرداخت تسهیلات اعتباری به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به‌مراتب کمتر از مددجویان کمیته امداد است که این مهم باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و بازنگری شود.

فرماندار اراک تصریح کرد: با توجه به تاکیدات دولت و سیاست‌های بانک مرکزی باید در راستای ارائه تسهیلات به مددجویان این دو نهاد حمایتی گام برداشته شود و بانک‌های خصوصی که در استان مرکزی فعالیت دارند، با سیاست‌های مالی و اعتباری دولت خود را همسو کنند و مطابق با این مهم اقدامات لازم را انجام دهند.

بختیاری با اشاره به اهمیت ارائه تسهیلات به مددجویان تحت حمایت بهزیستی به‌صورت قرض‌الحسنه گفت: بانک‌های عامل به‌ویژه بانک‌های خصوصی باید در راستای تحقق این هدف و ارائه تسهیلات با سود کم و یا بدون سود به مددجویان گام بردارند و بتوانند مشکلات این افراد را مرتفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید به‌منظور ارائه خدمات بانکی و تسهیلات به مددجویان بتوانیم هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه را افزایش دهیم و از این مهم به منظور رفع مشکلات و نیازهای مددجویان گام برداریم و هر دستگاه متناسب با نوع فعالیت خود بتواند در این راستا گام بردارد.

فرماندار اراک با اشاره به ضرورت همکاری مدیران و بانک‌های عامل با بهزیستی عنوان کرد: مدیران و مسئولان استانی باید در راستای ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت بهزیستی و رفع مشکلات مالی این افراد بانک‌های عامل و بانک‌های خصوصی ارتباط برقرار کنند و خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش بهزیستی را با جدیت دنبال کنند.

بختیاری با اشاره به اهمیت مطالبات مددجویان تحت حمایت بهزیستی توسط مسئولان استانی بیان کرد: همکاری و تعامل مسئولان استانی و مدیران دستگاه‌ها به منظور برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها و ارائه خدمات بهینه به این افراد بسیار مهم بوده و این مهم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon