آثار فاخر هنری در گرامیداشت شهدای گیلان ساخته شود


آثار فاخر هنری در گرامیداشت شهدای گیلان ساخته شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: باید دست به دست هم دهیم تا آثار فاخری را برای شهدا بسازیم و اگر برای شهدا هر کاری در این حیطه انجام دهیم کم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا به‌ویژه شهدای هفته دولت، رجایی و باهنر و شهدای عملیات کربلای 2 به‌ویژه شهید حاج محمود قلی‌پور اظهار داشت: ما امروز آمده‌ایم که اعلام کنیم سپاه با همه توان خود در خدمت صدا و سیما است و اکنون که در جنگ نرم هستیم نقش ما نقش سربازی است.

وی درباره مبحث کنگره ملی شهدا بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است و با همکاران و دوستان صدا و سیما جلسه‌ای داشتیم و یکسری تولیدات نیاز است که ما با کمک دوستان صدا و سیما دست به دست هم می‌دهیم تا آثار فاخری را برای شهدا بسازیم و اگر برای شهدا هر کاری در این حیطه انجام دهیم کم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: دوستان ما کسانی هستند که از خبرگزاری بسیج و بخش مجازی سپاه قدس گیلان و بخشی از افرادی که در بخش‌های فرهنگی سپاه فعالیت می‌کنند هستند.

سردار عبدالله پور گفت: امیدوارم بتوانیم برای صدا و سیما گیلان پشتیبان خوبی باشیم و از نظر تأمین امکانات در زمینه‌های مخابرات، بخش ترابری، فنی مهندسی ما و تمام مجموعه بسیج یار دوازدهم صدا و سیما است.

وی ضمن تشکر از رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای کشور تصریح کرد: انشاءالله ساختمان جدید صدا و سیما هر چه سریع‌تر ساخته شود و باید همه دست به دست هم دهیم تا یک کار آبرومند انجام دهیم و امیدوارم در این فضای جنگ نرم هر کداممان نقش خود را پیدا کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon