نخستین کاروان جانبازان عازم سرزمین وحی شد

نخستین کاروان جانبازان عازم سرزمین وحی شد

نخستین کاروان جانبازان ۷۰ درصد کشورمان صبح امروز دوشنبه، ۹ شهریور ماه ۹۴ عازم سرزمین وحی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 42 نفر از جانبازان کشور روز گذشته دوشنبه، 9شهریور ماه 94 با بدرقه سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد، حجت الاسلام سید حسن مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد، محمد اسفندیاری رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل هتل انقلاب به  سمت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) عزیمت کردند.

حجت الاسلام مؤذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد و اسلام کریمی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) کاروان جانبازان را تا ورود به هواپیما بدرقه کردند. معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره آمار جانبازان اعزامی به زیارت خانه خدا در سال جاری، گفت: به لطف خدا امروز 42 نفر از جانبازان قطع نخاع و 70 درصد کشورمان در قالب نخستین کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند. در این کاروان علاوه بر این جانبازان معزز یک نفر از اعضای خانواده هر کدام از جانبازان و همچنین تعدادی از کارکنان سازمان حج و زیارت و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور دارند که در مجموع تعداد آنان 125 نفر است.

حجت الاسلام مؤذنی با بیان اینکه در این کاروان برای شرایط رفاهی جانبازان پیش بینی‌های لازم انجام شده است، گفت: در هر کدام از کاروان‌های اعزامی یک نفر تعمیرکار متخصص ویلچر برای مواقع لازم حضور دارد. برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای مدت زیارت جانبازان معزز در نظر گرفته شده که در همین راستا یک مداح نیز در هر کاروان حضور دارد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در رابطه با شرایط اقامتی این کاروان، گفت: هتلی ویژه با توجه به شرایط خاص جانبازان 70 درصدی برای این عزیزان در نظر گرفته شده که امکانات لازم را برای اقامت مناسب آنان داراست. این کاروان که شامل 40 نفر از جانبازان 70 درصد کشورمان است 17 شهریور عازم مدینه خواهند شد.

حجت الاسلام مؤذنی در پایان با اشاره به اعزام خانواده معظم شهدا به سفر حج، گفت: بر اساس سهمیه‌های موجود و طبق اولویت‌های ثبت نام افراد داوطلب، مانند سال‌های گذشته این عزیزان هم در کاروان‌های عادی به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران