تمام تلاش دشمنان، جلوه دادن چهره خشن از اسلام است


تمام تلاش دشمنان، جلوه دادن چهره خشن از اسلام است

استاندار کردستان به توطئه دشمنان در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دشمنان امروزه جلوه دادن چهره خشن و بی رحم از اسلام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در همایش معمرین هادیان نور و تجلیل از روحانیون معمر و پیشکسوت استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور که با حضور خانواده های روحانیون، نماینده ولی فقیه استان و مسئولان کشوری برگزار شد، اظهار داشت: در جریانات گروه های طالبان، القاعده و اخیرا گروهای تکفیری داعش تمام تلاش دشمنان این است از اسلام چهره خشن و بی رحم برای جهان جلوه دهند.

وی گفت: از آنجا که پیامبر بزرگوار اسلام پیامبر عطوفت و مهربانی است اما دشمنان از دین اسلام به عنوان آخرین دین الهی می‌خواهند چهره خشن بسازند.

استاندار کردستان تصریح کرد: میراث گرانبهای پیامبر اکرم(ص) در قالب قرآن کریم و سنت از طریق بزرگان دین، اصحاب پیامبر تدوین شد و در اختیار امت اسلامی قرار گرفت.

وی گفت: علما و روحانیون به عنوان حاملان میراث پیامبر در مذاهب مختلف اسلامی تلاش کردند و پس از گذشت یکهزار و 400 سال این میراث را حفظ و بنا بخشیدند و در اختیار ما قرار دادند.

زاهدی افزود: در طول تاریخ, علمای بزرگی در راه پاسداری از این میراث گرانبها آزار و اذیت و شکنجه شدند و حتی در این راه به شهادت رسیدند تا امروز پس از 1400 سال اسلام زنده و سرافراز بماند تا ما پیرو آخرین دین کامل الهی باشیم.

استاندار کردستان با اشاره به تلاش و مجاهدتهای علما و روحانیون در پاسداری قرآن کریم و دین مبین اسلام، اظهار کرد: این مجاهدتها که علما در طول یکهزار و 400 سال کشیدند بر هیچ کس پوشیده نیست و شرایط فعلی کشورمان در منطقه و جایگاهی که دارد دلیلی بر این ادعاست.

وی گفت: با نگاهی به کشورهای پیرامون خود، ناامنی بسیار شدیدی در این کشورها حاکم است و دستهای پیدا و پنهانی که می‌خواهند تا چهره اسلام را خشن جلوه دهند.

زاهدی خاطر نشان کرد: اگر امروز همه ادعا می کنند که کشور ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیا و منطقه است مطمئنا نقش روحانیون در همه مذاهب اسلامی در این ثبات و امنیت تاثیر بسزایی داشته است.

استاندار کردستان به شهادت روحانیون منطقه در پاسداری و حفاظت از دین اسلام اشاره کرد و گفت: شهیدان روحانی ملا برهان عالی و ماموستا شیخ الاسلام و شهدای زیادی که در راه تبلیغ دین تلاش های فراوانی داشته اند نمونه ای از این تلاشهاست.

وی تصریح کرد: استان کردستان به عنوان یکی از استانهای امن کشور نتیجه تلاشهای روحانوین و علمای استان در برقراری و ثبات امنیت حاکم بر استان کردستان و کشور است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon