پروژه احداث بزرگ‌ترین کارخانه تولید کلر شوشتر آغاز شد


پروژه احداث بزرگ‌ترین کارخانه تولید کلر شوشتر آغاز شد

استاندار خوزستان گفت: پروژه ساماندهی بند میزان با اعتباری ۱۷ میلیارد ریال در بحث رفاه مردم و جذب گردشگر در کنار رودخانه کارون به طول ۷ کیلومتر و بزرگ‌ترین کارخانه تولید کلر توسط بخش خصوصی و حمایت صندوق توسعه ملی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوشتر، امروز با حضور استاندار خوزستان و معاون صنایع کوچک و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و  نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و دو پروژه مهم عمرانی در شوشتر کلنگ زنی شد.

سید محمد سادات ابراهیمی در آیین کلنگ زنی پروژه‌های شهرستان شوشتر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار کرد: عملیات ساخت بزرگ‌ترین کارخانه تولید  کلر با اعتبار 180 میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با مساحت 40 هزار متر مربع آغاز شد.

وی افزود: میزان اشتغال زایی این مجموعه در واحد کلر آل کالی فعلی 300 نفر به طور مستقیم  و 1400 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی می‌کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری در شوشتر بیان کرد: شهرستان شوشتر در زمینه گردشگری و تاریخی از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخوردار و 50 درصد از آثار تاریخی خوزستان در شهرستان شوشتر است.

عضو فراکسیون گردشگری در مجلس گفت: ما باید تلاش کنیم تا گردشگران داخلی و خارجی با سازه‌ها و مکان‌های تاریخی شوشتر و گتوند بیشتر آشنا شوند و قابلیت‌های این شهرستان‌ها بیشتر دیده شود.

وی تصریح کرد: شوشتر و گتوند دارای سازه‌های تاریخی و گردشگری فراوان هستند که سازه‌های آبی و تاریخی شوشتر ثبت جهانی شده و در کشور و دنیا بی نظیر است.

استاندار خوزستان در آیین کلنگ زنی پروژه عمرانی طرح ساماندهی و احیا محدوده بند میزان اظهار داشت:  پروژه ساماندهی بند میزان با اعتباری 17 میلیارد ریال در بحث رفاه مردم و جذب گردشگر در کنار رودخانه کارون  به طول 7 کیلومتر و بزرگ‌ترین کارخانه تولید کلرتوسط بخش خصوصی و حمایت صندوق توسعه ملی آغاز شده است.

وی افزود: افتتاح این پروژه می‌تواند چهره میراث فرهنگی و گردشگری شوشتر را بهتر جلوه دهد و در رضایتمندی مردم شوشتر و گردشگران داخلی و خارجی سهم بسزایی داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری در شهرستان شوشتر بیان کرد: شوشتر با توجه به پتانسیل‌های عالی که در زمینه گردشگری دارد باید در استان خوزستان نمونه باشد ولی در این زمینه هم ما شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نیستیم که این امر همت تمام مسئولین و نیروی انسانی بسیار مستعد که در تهران ساکن هستند را خواستار است.

وی به سرمایه گذاران شهرستان شوشتر تصریح کرد: سرمایه‌های انسانی و اجتماعی شوشتر که در حال حاضر در شهرستان شوشتر اقامت ندارند تقاضا می‌شود برای پیشرفت زادگاه خود با سرمایه گزاری اقداماتی انجام شود.

استاندار خوزستان در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح بلوار علامه شیخ شوشتری با اشاره به پیگیری‌های امام جمعه اهواز و تلاش نماینده شوشتر و گتوند گفت: به دنبال تاکید آیت الله موسوی جزایری و پیگیری نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی طرح تقاطع غیر هم‌سطح در بلوار علامه شیخ شوشتری پس از اتمام مطالعات و تأمین اعتبار اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon