قطع برق ۷۰ نقطه استان مازندران در پی وقوع تندباد


قطع برق 70 نقطه استان مازندران در پی وقوع تندباد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وقوع تندباد در ساعاتی پیش در سطح این استان، گفت:‌ تندباد برق ۷۰ نقطه مازندران را قطع کرد.

قاسم شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: به‌دلیل تندباد شدید بسیاری از شاخه‌های درختان در سطح شهر‌های مرکزی مازندران روی سیم‌های برق افتاد که این موضوع سبب قطع برق در شهر‌های ساری، بابلسر، قائم‌شهر، نکا، بهشهر و گلوگاه شده است. 

وی افزود: 70 خط از 400 خط انتقال برق پست 63.20 کیلوولت استان، قطع شده و این قطعی برق تا عصر امروز در مناطق مختلف مازندران ادامه خواهد داشت. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به ادامه بارش‌های شدید باران از عصر امروز در استان،‌ از شهروندان خواست تا با همکاران این شرکت همکاری کنند تا در اسرع وقت برق مشترکان وصل شود. 

به گزارش تسنیم،‌ به‌دنبال بارش شدید توأم با سیلاب در شهر‌های مرکزی مازندران، بزرگترین درخت قدیمی شهر ساری در میدان ساعت این شهر نیز شکسته شد که خوشبختانه هیچ حادثه جانی نداشته است. 

هم‌اکنون بارش‌های شدید در شهر‌های ساری، نکا، گلوگاه، بهشهر و قائم‌شهر سبب اختلال در رفت‌وآمد مردم شده و بخشی از تاسیسات زیربنایی این مناطق آسیب دیده است. 

انتهای پیام/‌آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon