امیدوارم کنگره شهدای استان گیلان با همکاری صدا‌وسیما باشکوه برگزار شود


امیدوارم کنگره شهدای استان گیلان با همکاری صدا‌وسیما باشکوه برگزار شود

مدیرکل صدا وسیما گیلان گفت:امیدوارم کنگره شهدای استان گیلان با همکاری صدا‌وسیما باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی طلوعی در مراسم دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: ما که در صدا وسیما کار می کنیم هیچ زمان احساس نکرده‌ایم که جنگ تمام شده است بلکه معتقدیم فقط شکل آن عوض شده است زیرا در زمان جنگ خیلی از افراد با جان و دل کار می‌کردند و هنوز هم هستند دوستانی که همین حس را داشته باشند.

طلوعی گفت: در مورد مراسم کنگره شهدای گیلان از طرفی خوشحال هستم که هم‌زمان با ورود من برگزار می‌شود زیرا تجربه خوبی در این رابطه در همدان داشته‌ام، و از طرفی ناراحت هستم زیرا زمانی‌که برای انجام وظیفه وجود دارد زمان کوتاهی است و امیدوارم که بتوانیم خود را آماده کنیم و شرمنده دوستان نباشیم.

وی بیان کرد: در همدان یک ابتکار خوبی به خرج دادیم که خیلی خوب و مؤثر بود و در آن‌جا  رادیو کنگره و تلویزیون کنگره داشتیم که توانستیم موج خوبی ایجاد کنیم و تولیدات خوبی هم داشتیم.

مدیرکل صدا وسیما گیلان گفت: همه این موارد از برکات خون شهیدان است که امیدواریم ما بتوانیم در گیلان مؤثر‌تر و پر رنگ‌تر انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: در شبکه جام جم  برنامه‌ای راجع به راهیان نور ساختیم و دو سال در شبکه‌ ملی برتر شدیم و به‌شدت تأثیر خوبی روی ایرانیان مقیم خارج  داشته است، ما در شبکه جام‌جم راهیان نور را کار کردیم در گیلان که جای خود دارد.

تنها قشری که اردوی سالانه خانوادگی دارد بسیج صدا و سیما است

محمود عاطفی نیز در این دیدار اظهار داشت: نقش سپاه همیشه در کشور ویژه بوده است اما در گیلان این نقش مضاعف است و بالندگی، هوشمندی و بصیرت روح حاکم کلی بر گیلان است.

وی با بیان اینکه امروز روز شهیدمحمود قلی پور است افزود:  افراد سپاه افتخار می‌کنند که خود را منتصب به شهید قلی پور بدانند البته نظیر این شهید در استان زیاد داریم.

مسئول بسیج صدا وسیما کشور گفت: صدا و سیما از شئونات رهبری است، حکومتی نیست، حاکمیتی است و استقلال ذاتی صدا وسیما همین را می‌گوید تابع هیچ حزبی نیست.

وی با اشاره به تلاش‌های سازنده مدیرکل سابق صدا وسیما افزود: زحمات آقای نصرپور غیرقابل کتمان است، اما آمدن آقای طلوعی به بالندگی این قضیه کمک خواهد کرد.

عاطفی تصریح کرد: تنها قشری که اردوی سالانه خانوادگی دارد بسیج صدا و سیما است و ما در این مراسم دو الی سه مهمان ویژه داریم.

وی درباره برنامه‌های این اردو گفت: روحانی این مراسم حجت الاسلام قرائتی هستند و فردا شب هم مراسم بسیار مفصلی در زیبا کنار داریم و در شب آخر که آن را شب رحمة العالمین نام‌گذاری کرده‌ایم، اکران فیلم حضرت محمد(ص) را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon