اعتبارزدایی از گفتمان‌های مغایر انقلاب اسلامی از وظایف رسانه است


اعتبارزدایی از گفتمان‌های مغایر انقلاب اسلامی از وظایف رسانه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اعتبار زدایی از گفتمان‌های مخالف و مغایر انقلاب اسلامی از وظایف رسانه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علیرضا کرمی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی مسئولین روابط عمومی نواحی و رده‌های مختلف سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان که با حضور مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، بابیان اینکه گروه تلویزیونی سپاه لرستان در جشنواره سپاه، رتبه نخست را کسب کرد، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید توجه ویژه‌ای به تبلیغ عالمانه مسائل دینی و الهی داشته باشند و دین را به جوانان انتقال دهند.

وی بابیان اینکه امام خمینی(ره) می‌فرمایند صداوسیما یک دانشگاه است، افزود: باید به این مسئله توجه کنیم چراکه وظیفه دیگر ما پاسداشت ارزش‌های انقلابی و دینی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بابیان اینکه انقلاب اسلامی هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده است، عنوان کرد: وظیفه رسانه‌های ملی این است که دین را پاس بدارند و نگذارند نظام به دست لیبرال‌ها بیفتد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها، مطبوعات و صداوسیما لرستان مسائل را به گوش مسئولان می‌رساند مردم ما مطبوعات را باجان و دل پذیرفته‌اند بنابراین صداوسیما در خیلی از مسائل باید به عنوان یک ارگان نقاد و نظارتی عمل کند چراکه این بهترین کار برای صداوسیما است و مورد تأکید رهبری است.

کرمی بابیان اینکه اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف رسالت دیگری است، تصریح کرد: رسانه‌ها باید خود صادق و پاک باشند و در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند چراکه مردم اعتماد دارند و به این اقدامات ما توجه می‌کنند.

وی بابیان اینکه به‌واسطه فراموشی امربه‌معروف می‌بینیم که جامعه ما به چه سمتی کشیده می‌شود، خاطرنشان کرد: اعتبار زدایی از گفتمان‌های مخالف و مغایر انقلاب اسلامی دیگر وظایف رسانه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بابیان اینکه رسانه‌ها باید اعتباری که دشمن برای خود کسب می‌کند را سلب کنند، گفت: جامعه ما ازلحاظ فرهنگی مشکل دارد در دیدار اخیر رهبری با دولت نسبت به این موضوع نیز تذکر دادند و نگرانی خود را اعلام کردند.

وی اظهار داشت: باید به این مسئله توجه کنیم که بالا بردن بصیرت در تمام ابعاد و شمول دیگر وظیفه رسانه است، رسانه‌ها باید اهل صبر و تأمل باشند چراکه برخی مواقع مورد هجمه‌هایی قرار می‌گیرند که اگر صبر و تأمل نکنند از میدان به در می‌روند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon