فیلم "محمد رسول الله" مظاهر مبارزه با خرافات را نشان می‌دهد

فیلم "محمد رسول الله" مظاهر مبارزه با خرافات را نشان می‌دهد

امام جمعه موقت پیرانشهر گفت: فیلم "محمد رسول الله" مظاهر مبارزه با خرافات و مبارزه با تکفیر را نشان می‌دهد.

ماموستا عمر مطیع‌خانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اکران فیلم "محمد رسول‌الله" اظهار داشت: خوشبختانه از زمان اکران این فیلم، همه از تولید و پخش آن راضی بوده و با توجه به اینکه فیلم محمد رسول‌الله نشان‌دهنده مظاهر مبارزه با تکفیر و خرافات است، گروه‌های تکفیری با ساخت آن مخالف هستند.

امام جمعه موقت پیرانشهر گفت: گروه‌های تکفیری از زمان تشکیل خود به دنبال نشان دادن اسلام خشن بوده در حالی که این گروههای تکفیری همانند داعش هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارند.

وی تصریح کرد: گروه‌های وهابی، سلفی و تکفیری همواره به دنبال بدبینی عموم مردم نسبت به اسلام بوده و از تاثیرگزاری چنین فیلم‌هایی در بین جوامع بشری در هراس هستند.

مطیع‌خانی افزود: هم اکنون رسانه‌های معاندی که علیه اسلام و مسلمانان فعالیت می‌کنند تمایلی به تبلیغ و توجه عمومی به فیلم"محمد رسوال‌الله" ندارند.

امام جمعه موقت پیرانشهر با اشاره به موج تبلیغ منفی یهود نسبت به این فیلم بیان کرد: یهود از صدر اسلام مخالف اسلام بوده و تبلیغات منفی علیه آن انجام می‌داد و هم‌اکنون نیز از تبلیغات سوء خود علیه این دین آسمانی بر نداشته است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon