راه‌آهن سبزوار تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد‌

راه‌آهن سبزوار تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد‌

نماینده مردم سبزوار در مجلس ‌گفت: راه آهن سبزوار تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار با بیان اینکه وضعیت فعلی راه‌آهن سبزوار از سال گذشته سرعت بیشتری گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 20 کیلومتر آماده ریل‌گذاری شده و در مرحله بالانس است که باید انجام شود.

وی با بیان اینکه مابقی مسیر حدود 50 در‌صد پیشرفت فیزیکی برای زیر‌سازی داشته است، افزود: در سفر وزیر راه و شهرسازی مسیر ریلی سبزوار در لیست تامین ریل قرار گرفت و در حقیقت ابزار و لوازم فراهم شده تا پروژه راه‌آهن سبزوار سرعت بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ‌با بیان اینکه تامین اعتبار این پروژه از طریق اوراق مشارکت و صندوق توسعه پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: برای تامین اعتبار مسئولان قول پیگیری جدی را داده‌اند که اگر این امر نهایی شود راه‌آهن سبزوار تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

سبحانی‌فر ‌در زمینه آزاد‌راه حرم تا حرم یادآور شد: در این پروژه قطعه سبزوار فعال‌ترین قطعه در استان است که حدود 20 کیلومتر آن زیرسازی انجام شده و آماده آسفالت است.

وی با بیان اینکه حدود 40 کیلومتر مسیر نیز بازگشایی شده و پیشرفت مناسبی داشته است، ادامه داد: قرار شده که مطالعات آن انجام شود و اگر شرایط فراهم باشد این مسیر سرعت بیشتری پیدا کند و بحث آسفالت در دستور کار قرار گیرد که امیدواریم این مطالعات انجام شود و پروژه سرعت یابد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon