استفاده از الگوی قرآنی بهترین راهکار تحقق سبک زندگی ایرانی و اسلامی است


استفاده از الگوی قرآنی بهترین راهکار تحقق سبک زندگی ایرانی و اسلامی است

نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی ما انسان‌ها گفت: سعادت زندگی بشری در گرو سبک زندگی قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج‎‎، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی کشور که به مدت سه روز در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: باید خانه‌ها را قرآنی کنیم و به قرآن برگردیم چرا که در این خانه‌ها افرادی تربیت می‌شوند که در طول تاریخ ماندگار خواهند شد.

وی گفت: باید تلاش کنیم زندگی را قرآنی کنیم و قرآن محور سبک زندگی ما انسان‌ها قرار گیرد چرا که سعادت دنیا و آخرت ما مسلمانان در گرو عمل به قرآن است.

نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان این است که برای مسلمانان گرفتاری و مشکل ایجاد کنند تصریح کرد: اگر امروزه جمهوری اسلامی ایران اقتدار و قدرت پیدا کرده این اقتدار ناشی از نظامی خدایی و برگرفته از قرآن است.

وی گفت: دشمنان همیشه به دنبال این هستند که از غفلت‌های ما چه در مسایل دینی معنوی و چه در مسایل فرهنگی و اجتماعی سواستفاده کنند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی بر یاد و ذکر خدا در همه حال تاکید کرد و افزود: اگر انسان همیشه یاد خداوند متعال در او زنده باشد هیچ وقت غافل نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه کردستان از قرآن به عنوان کتاب جامع برای زندگی و هدایت انسان‌ها نام برد و اظهار کرد: اول ویژگی انسانهای موفق این است که قرآن کریم انیس و مانوس شوند و به خوبی آن را تفهیم کنند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی قرآنی است و در زمانی اتفاق افتاد که تمام جهان را متحول و تغییر داد و نقطه عطفی در تمام جهان شد.

نماینده ولی فقیه کردستان بر بهره گیری از معنویات قرآن کریم در زندگی بشری تاکید و خاطر نشان کرد: قرآن کتابی روشنگر و مبین سات که باید به اهلش مراجعه کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon