نتایج انتخابات شورای شهر نمادی از پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است


نتایج انتخابات شورای شهر نمادی از پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نتایج انتخابات شورای شهر نمادی از پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس است به‌شرط اینکه وحدت خود را در مراحل مختلف حفظ کنند.

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: نتیجه انتخابات نشان داد که اصولگرایان در وضعیت خوبی قرار دارند و آنچه اصلاح طلب‌ها می‌خواستند تا برخی اعضای شورای شهر را با وعده و وعید با خود همراه کنند مؤثر واقع نشد.

وی ادامه داد: البته بنده در صحن شورا گفتم کسانی که خودشان را در معرض انتخاب قرار دادند کار بزرگی کردند و در حال حاضر اصولگرایان برای انجام خدمت تکلیف‌شان سنگین‌تر شد. این انتخابات همچنان نشان داد که اگر ارائه خدمت مناسب باشد می‌تواند به‌عنوان یک الگو در سطح ملی هم اثرگذار باشد و جایگاه اصولگرایان را در وضعیت ممتاز نشان دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه پیروزی اصولگرایان شورا نشان از این بود که هرچه اتحادشان بیشتر باشد به نتیجه‌ای که مد نظر دارند دست پیدا می‌کنند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد تدبیری که اصولگرایان بعد از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم انجام دادند انسجام مناسبی را برای ارائه فهرست واحد ایجاد کرد و از پراکندگی به‌طور واقعی جلوگیری می‌کند.

به‌گفته شاکری، نتایج انتخابات شورای شهر نمادی از پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش روست به‌شرط اینکه وحدت خود را در مراحل مختلف حفظ کنند.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اظهار نظر برخی اعضای اصلاح طلب شورا مبنی بر تمامیت خواهی اصولگرایان گفت: احساس می‌کنم منطق عجیبی بین برخی اصلاح‌طلب‌ها به چشم می‌خورد که انسان را متعجب می‌کند. در فهرستی که اصلاح طلب‌ها برای انتخابات هیئت رئیسه ارائه کردند یک اصولگرا هم نبود اما انتقاد می‌کنند که اصولگرایان انحصاری عمل می‌کنند، در حالی که این حرف را باید کسی بزند که در لیستش یک نفر از طیف مقابل را در آن جا دهد.

شاکری عنوان کرد: پیش از انتخابات هیئت رئیسه شورا برخی اصلاح طلب‌ها رایزنی کردند که به آنها رأی دهیم، بنده به چند نفر از آنها گفتم: اگر یک جمله در نفی و طرد فتنه بگویید من قبول می‌کنم که فاصله خود را با آنها حفظ کردید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آنها هم گفت: «ما اصلاح طلبان فتنه را قبول نداریم»؛ من هم گفتم: "این جمله را باید پشت تریبون بگویید نه در گوش من"، اما وی حاضر به انجام این کار نشد بنابراین به نظر می‌رسد رفتار آنها این‌طور است، برخی از آنها در خلوت حرف‌هایی بیان می‌کنند اما حاضر نیستند آن را علنی کنند.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon