دستگاه‌های هندلنیگ در فرودگاه جیرفت مستقر شوند


دستگاه‌های هندلنیگ در فرودگاه جیرفت مستقر شوند

رئیس فرودگاه جیرفت با بیان اینکه استقرار یکسری دستگاه‌های هندلینگ در فرودگاه جیرفت استقبال شرکت‌های هوایی برای پروازهای بیشتر را به دنبال دارد گفت: شرکت هندلینگ فرودگاه جیرفت یکی از قدیمی ترین هندلینگ‌های استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت, حسین روئین ظهر امروز در نشست با فرماندار این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجهیزات فرودگاه جیرفت در حال حاضر خوب است و پیش بینی‌های لازم برای آینده داریم تا با افزایش پروازها امکانات به روز شود و تجهیزات در حال حاضر جوابگوی پروازها فرودگاه جیرفت است.

رئیس فرودگاه جیرفت بیان کرد: پیگیر اعتباراتی برای دستگاه ناوبری فرودگاه جیرفت هستیم  وظرفیت پارک دو هواپیمای دیگر به صورت شبانه روزی داریم.

روئین تصریح کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و تسهیلات فرودگاه، افزایش تعداد پروازها، تغییر ساعات پروازها و دیگر زیرساخت‌ها از جمله روشنایی باند محوطه سازی فرودگاه جیرفت فراهم شود.

وی با بیان اینکه استقرار یکسری دستگاه‌های هندلینگ در فرودگاه جیرفت استقبال شرکت‌های هوایی برای پروازهای بیشتر را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: شرکت هندلینگ فرودگاه جیرفت یکی از قدیمی ترین هندلینگ‌های استان است اما به دنبال استفاده از نیروهای بومی منطقه استفاده شود تا درآمد زایی هم برای مردم بومی باشد.

روئین با بیان اینکه فرودگاه جیرفت در زمینه سوخت مشکلی ندارد بلکه در این زمینه حرف برای گفتن دارد گفت: دو پارک پوزیشن در فرودگاه جیرفت داریم و برای پارک هواپیماها در زمینه افزایش پروازها مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور نماینده شرکت ماهان در فرودگاه جیرفت برای معیار سنجی در حوزه  خدمات و تسهیلات فرودگاه انجام شود بیان کرد: تا این زمان نظرشان مساعد بود که با توجه به این سطح خدمات زیر ساخت افزایش پرواز فراهم شود.

حمید گیلانی نماینده شرکت ماهان در فرودگاه جیرفت در این جلسه گفت: هندلینگ دهنده وظیفه سنگی دارد و تجهیزاتی که در فرودگاه جیرفت است تقریبا نزدیک به صفر است، میتوان اعتباری را برای این زمینه تخصیص دهیم و هندلینگ دهنده اگر بومی باشد، خدمات بهتری ارائه میشود.

وی عنوان کرد: با ارتقای دستگاه ناوبری در فرودگاه جیرفت میتوان تمام پروازها رادر نوبت صبح انجام داد و انچه مورد نظر مردم منطقه در این زمینه است محقق شود و پروزاها هم به سه پرواز افزایش یابد.

گیلانی تصریح کرد: پرواز روز دوشنبه هفته آینده فرودگاه جیرفت به دلیل پرواز حجاج تعطیل است که این اقدام در تعدادی شهرستانهای دیگر هم اتفاق میافتد اما پرواز روزهای پنج شنبه‌ها برگزار میشود.

وی با اشاره بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی فرودگاه جیرفت و افزایش پروازها با توجه به امکانات فرودگاه در آینده نزدیک عنوان داشت: چند مورد کنسلی پروازهای فرودگاه جیرفت به دلیل نامساعد بودن هوا بود چرا که ایمنی پرواز بسیار مهم است و یک پرواز هم به دلیل گرمی هوا کنسل شد.

گیلانی افزود: پروازهای پنج شنبه به دلیل اینکه در صبح برگزار می‌شود هیچ مشکلی ندارد و برنامه است که در آینده پروازها قبل از ظهر انجام شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon