خوش‌خبر: شایعاتی که از تهران به گوش بازیکنان می‌رسید، آنها را آزرده می‌کرد

خوش‌خبر: شایعاتی که از تهران به گوش بازیکنان می‌رسید، آنها را آزرده می‌کرد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر با شرایط لیگ جهانی یعنی با پیروزی مقابل روسیه، لهستان و آمریکا وارد جام جهانی می‌شدیم به مشکل برمی‌خوردیم و همه برنامه‌های تیم به هم می‌ریخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما دیدارهای تدارکاتی خوب و به موقعی را انجام دادیم. ما اگر با شرایط لیگ جهانی یعنی با پیروزی مقابل روسیه، لهستان و آمریکا وارد جام جهانی می‌شدیم به مشکل برمی‌خوردیم و همه برنامه‌های تیم به هم می‌ریخت. 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ما در جام واگنر نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی شناسایی کردیم. با مدیریت و بحث در مورد آنها تیم را برای دیدارهای آینده مهیا کردیم. 

خوش‌خبر افزود: تیم‌های دیگر نیز در حال آماده‌سازی هستند و اگر ما به خودمان نمی‌آمدیم ممکن بود فرصت‌های خوب پیش رو را از دست بدهیم. خوشبختانه تمام برنامه‌هایی که کواچ از ما انتظار داشت را برآورده کردیم. 

وی در مورد تغییرات تیم ایران پس از تورنمنت واگنر اظهار داشت: کواچ به صورت خصوصی با بچه‌ها صحبت کرد و به آنها تذکر داد که اگر ذهنیت خود را عوض نکنند به مشکل برمی‌خورند. خوشبختانه بازیکنان ما به بلوغ فکری مناسبی رسیده‌اند و شرایط را درک می‌کنند، آنها می‌دانند که اگر خود را جمع و جور نکنند در جام جهانی با مشکل مواجه می‌شوند. 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: متاسفانه شایعاتی از تهران به گوش بازیکنان می‌رسید که آنها را آزرده می‌کرد.  ولی به موقع جلوی شایعات را گرفتیم و تیم در تورنمنت روسیه نتایج قابل و خوبی گرفت.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon