۳۷۰ نفر از بسیجیان البرزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند


370 نفر از بسیجیان البرزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

مسئول اردویی سپاه استان البرز گفت: بیش از ۳۷۰ نفر از بسیجیان البرزی به صورت خادم در ایام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از  روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، احمد فلاح‌مراد ضمن قدردانی از فعالیت‌های بسیجیان،  اظهار داشت: حدود 370 نفر از بسیجیان البرزی به صورت خادم در ایام راهیان نور به مناطق عملیاتی کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: در این اردو 4 روزه زائرین ازمناطق تپه الله اکبر، باشگاه افسران، رزمایش حضرت رسول(ص)، منطقه عملیاتی والفجر 4 در مریوان، یادمان شهدای پاوه و منطقه عملیاتی مرصاد بازدید می‌کنند.

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) درباره اثرگذاری اینگونه اردوها بر جوانان عنوان کرد: برگزاری این اردوها تاثیرات روحی و معنوی بسیاری دارد چراکه ارواح مطهره شهدا حاضر و ناظر هستند و ما را هدایت می کنند.

وی ادامه داد: بازگشت به دوران دفاع مقدس وسیله‌ای است که حرکت در مسیر موفقیت و پیشرفت را با استفاده از تفکر و‌جان فشانی رزمندگان و شهدا فراهم می‌کند.

فلاح مراد گفت: در تلاش هستیم نسل جوان را با فرهنگ آن زمان آشنا سازیم چرا که بازگشت به آن دوران در حوزه‌های سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، سیاسی و اجتماعی سبب می‌شود کشور به موفقیت‌های روز افزون دست پیدا کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon