نخستین دیدار خانواده سردار شهید سودی با پیکر مطهر او بعد ۲۸ سال

نخستین دیدار خانواده سردار شهید سودی با پیکر مطهر او بعد 28 سال

خانواده سردار شهید تازه تفحص شده منصور سودی فرمانده اطلاعات عملیات تیپ انصار المهدی(عج) بعد از گذشت ۲۸ سال از شهادت او پیکرش را در معراج شهدای تهران برای نخستین بار زیارت کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خانواده سردار شهید تازه تفحص شده منصور سودی فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ انصار المهدی(عج) از لشکر 31 عاشورا با پیکر مطهر شهیدشان بعد از گذشت 28 سال از شهادتش برای نخستین بار ساعتی پیش در معراج شهدای مرکز با پیکر مطهر شهیدشان دیدار کردند.

در این دیدار مادر، فرزند، همسر، خواهران و برادران شهید حضور داشتند. آن‌ها از شهر زنجان زادگاه شهید برای دیدار پیکر منصور سودی به تهران آمده و پیکر شهید 24 ساله خود را بعد از گذشت سال‌ها زیارت کردند.

با توجه به محل شهادت سردار شهید منصور سودی و نشانه‌های موجود به همراه پیکر، پیکر مطهرش توسط همرزمان او شناسایی شده است.

پیکر پاک شهید منصور سودی 8 شهریور ماه 94 به همراه پیکر مطهر 16 شهید تازه تفحص شده دیگر از مرز باشماق وارد کشور شده و پس از طی مراحل قانونی برای تشییع به زنجان انتقال داده می‌شود. شهید سودی فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ انصارالمهدی(ع) از لشکر 31 عاشورا در زنجان بود که در سال 1342 و در روستای امند زنجان به دنیا آمد و در 16 مردادماه سال 1366 و در عملیات نصر 7 و در ارتفاعات "بلفت" به شهادت رسید. او چهار برادر و پنج خواهر دارد که یکی از برادران او به نام علی از نیروهای رزمی لشکر 31 عاشورا و غواصان عملیات کربلای 4 از همرزمان شهید در جبهه‌های جنگ تحمیلی بوده است. از شهید منصور سودی یک فرزند به نام زینب به یادگار مانده است که در زمان شهادت پدر خردسال بود. ناصر شهبازی داماد خانواده شهید سودی نیز معاون اطلاعات عملیات لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) بود که در هشت سال جنگ تحمیلی به شهادت رسید

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران