مرد ۵۳ ساله در دریاچه گهر غرق شد


مرد 53 ساله در دریاچه گهر غرق شد

فرمانده انتظامی دورود گفت: مردی ۵۳ ساله به هنگام شنا در«دریاچه گهر» غرق شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ هدایت الله حسنوند، فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: مردی 53 ساله هنگام تفریح و شنا در دریاچه "گهر" غرق‌شده و جان باخت.

وی افزود: با دریافت خبری مبنی بر حادثه منجر به فوت در دریاچه "گهر" دورود، بلافاصله تیمی از مأموران پاسگاه انتظامی حشمت‌آباد و عوامل امدادی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی دورود عنوان کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد مردی 53 ساله به هویت معلوم همراه سه نفر از دوستانش جهت تفریح به "دریاچه گهر" عزیمت کرده که فرد مزبور به علت آشنا نبودن به مهارت شنا غرق و فوت‌شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی توسط عوامل امدادی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

64 هزار نخ سیگار قاچاق در بروجرد کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: 64 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان بروجرد کشف شد.

وی افزود: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، مأموران آگاهی این فرماندهی در پی کسب خبر و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک نفر در بروجرد در امر تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق فعالیت دارد، شناسایی و پیگیری موضوع به شکل ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: مأموران پلیس این شهرستان باکارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی متهم را در بروجرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مغازه فرد مزبور، 64 هزار و600 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد که سیگارهای مکشوفه همراه متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف 64 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در دلفان

سرهنگ علی نجات کرمی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان دلفان، 64دستگاه وسیله نقلیه متخلف روانه پارکینگ شد.

وی افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم، مأموران انتظامی در این شهرستان طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی دلفان با اشاره به توقیف 37دستگاه موتورسیکلت و 27دستگاه خودروی متخلف، عنوان کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی ازجمله تخلفات راکبان موتورسیکلت و سرعت و سبقت غیرمجاز، نداشتن گواهینامه و مدارک خودرو ازجمله تخلفات رانندگان خودروها بوده است.

وی بیان کرد: در این طرح  نیز 57 معتاد، مظنون و سارق دستگیر که به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف 17 دستگاه باطری قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: یک دستگاه وانت پیکان حامل 17 عدد باطری تریلی قاچاق به ارزش 110 میلیون ریال توقیف شد.

وی افزود: در راستای برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان کالای قاچاق، مأموران پاسگاه سیلاخور با ایجاد تورهای ایست بازرسی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی دورود عنوان کرد: با متوقف ساختن خودرو در بازرسی آن، تعداد 17 عدد باطری تریلی کشف و راننده به علت ارائه ندادن برگه گمرک به یگان  انتظامی انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی باطری‌های مکشوفه 110 میلیون ریال است، بیان کرد: مأموران انتظامی دورود همواره با پدیده شوم قاچاق برخورد جدی دارد به‌طور ی که در ماه گذشته با توقیف بار قاچاق نوشیدنی‌های غیرمجاز، زغال و غیره  توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon