فراکسیون صیانت از ارزش‌های انقلاب در مجلس راه‌اندازی می‌شود


فراکسیون صیانت از ارزش‌های انقلاب در مجلس راه‌اندازی می‌شود

نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب فراکسیون صیانت از ارزش‌های انقلاب در مجلس راه‌اندازی می‌شود.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: در راستای حفظ و نگهداری ارزش‌ها، اهداف و حفاظت از آن‌ها، فراکسیونی تحت عنوان صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان "ما نباید از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته و همگام و هم‌سو با آن و موازین دینی و اسلامی باید حرکت کنیم" تصریح کرد: با راه‌اندازی فراکسیون صیانت از ارزش‌های انقلاب می‌توان به این ارزش‌ها نزدیک شده و در همین راستا مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز کاهش داد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترویج موازین دینی همچون امر به معروف و نهی از منکر یکی از نکات مهم و اساسی است، عنوان کرد: با اجرای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر توسط کمیسیون اصل 90 و پیگیری‌های مستمر و مداوم توانستیم این فرایض را از حالت شعار خارج و به‌عنوان یک قانون مصوب کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه از دیگر مواردی که نیاز به پیگیری دارد، آنی است که بسیاری از دستگاه‌های اجرایی که ارتباطی با سیاست نداشته و سیاست در آن دخیل می‌شود باید سیاست‌زدایی شوند، عنوان کرد: با سیاست‌زدایی در ادارات می‌توان میزان بهره‌وری کارمندان در دستگاه‌های دولتی را افزایش داد.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از ادارات وارد فعالیت سیاسی شده‌اند، تأکید کرد: ورود بسیاری از ارگان‌ها و ادارات در فعالیت سیاسی سبب می‌شود تا بهره‌وری این دستگاه‌ها کاهش یافته و از هدف خود دور شوند، به‌عنوان مثال آموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان را داشته و نباید به فعالیت‌های سیاسی ورود پیدا کند.

محمد تصریح کرد: ورود آموزش و پرورش به فعالیت‌های سیاسی سبب می‌شود تا از رسالت اصلی خود که همان تعلیم و تربیت باشد دور شده و تمام توان خود را به فعالیت‌های سیاسی معطوف کند که این امر اصلاً مطلوب نیست.

انتهای پیام/ع*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon