اشتباهات دژاگه در روزی که تیم ملی کامل شد

اشتباهات دژاگه در روزی که تیم ملی کامل شد

آخرین تمرین تیم فوتبال تیم ملی کشورمان پیش از دیدار با گوام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان یک روز پیش از دیدار مقابل گوام در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که آغاز این تمرین 60 دقیقه‌ای از ساعت 17:40 بود.

* بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 17:30 وارد زمین شدند که ابتدا دکتر دیه‌گو جی‌پی‌اس‌ها را به بازیکنان داد تا به بدن خود ببندند.

* پیش از آغاز تمرین کارلوس کی‌روش به همراه مارکار آقاجانیان صحبت کوتاهی با امید عالیشاه و پژمان منتظری داشت که در ادامه سعید عزت‌اللهی نیز به جمع آنها اضافه شد که در این صحبت‌ها کی‌روش بسیار سرحال و خندان به نظر می‌رسید تا روحیه بازیکنانش را بالا ببرد.

* اشکان دژاگه‌، آندرانیک تیموریان، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی؛ چهار بازیکنی بودند که با یک توپ بدن‌های خود را گرم کردند و در این بخش آنها باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند. قانون این بازی به این شکل بود که بازیکنان نباید توپ را به فردی که از او دریافت کرده بودند، برگردانند. در این تمرین دژاگه دو بار اشتباه کرد.

* علیرضا حقیقی و احساس حاج‌صفی که از روز گذشته به اردوی تیم ملی اضافه شدند و اولین تمرین خود را در هتل انجام داده بودند امروز اولین تمرین تاکتیکی‌شان پیش از دیدار مقابل گوام را پشت سر گذاشتند تا به این شکل تیم ملی کامل شود.

* بخش اول تمرین مربوط به کارهای استقامتی بود که دکتر دیه‌گو این تمرینات را طراحی کرده بود و بازیکنان با استارت‌های بلند و به صورت ضربدری در چهار خط از بین نیزه‌ها عبور می‌کردند. 

* علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان از ابتدا به صورت جداگانه تمرین کردند و پس از انجام کارهای کششی تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر دن‌گاسپار پشت سر گذاشتند.

* بازیکنان پس از 10 دقیقه تمرین استراحت کوتاهی داشتند و سپس با کاورهای سفید و قرمز به دو تیم تقسیم شدند که با شش دروازه کوچک فوتبال گل کوچک برگزار کردند. این تمرین به این شکل بود که بازیکنان به خصوص مدافعان تیم ملی وظیفه داشتند با پاس‌های بلند جریان بازی را تغییر دهند و سایر بازیکنان نیز در میانه میدان باید در زمین فشرده پاس‌های کوتاه به یکدیگر می‌دادند.

* کارلوس کی‌روش در این بخش از تمرین در میانه زمین حضور داشت و به دقت پاس‌های شاگردانش را زیر نظر گرفته بود. 

* کمپ تیم‌های ملی امروز میزبان رسانه‌ها بود، آنهم با شکل و شمایلی متفاوت. امروز صندلی‌های کثیف کمپ به خوبی تمیز شده بود که خبرنگاران بر خلاف دفعات قبل توانستند روی این صندلی‌ها بنشینند.

* بازیکنان در بخش پایانی به دو تیم تقسیم شدند و در فضایی کوچک که با دو دروازه محصور شده بود، فوتبال بازی کردند. در این بخش مهدی طارمی با حرکتی آکروباتیک گلی زیبا به ثمر رساند که حاضرین در محل تمرین تیم ملی را تحت تأثیر قرار داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon