شهدای مدافع حرم الگوی مقاومت مردم منطقه هستند


شهدای مدافع حرم الگوی مقاومت مردم منطقه هستند

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: امروز شهدای مدافع حرم الگوی مردم سوریه، عراق، یمن و غیره هستند و ما در تلاش هستیم نقش شهدای مدافعان حرم را بیش از پیش به مردم نمایان سازیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت الاسلام علی شیرازی بعد از ظهرامروز در دیدار با خانواده معظم 35 تن از شهدای مدافع حرم سراسر کشور اظهار داشت: شهدای مدافع حرم اگرچه امروز به ظاهر نیستند اما به برکت خون شهدای مدافع حرم اکنون محور مقاومت هنوز پا بر جا مانده است و توانسته‌اند الگوی مردم سوریه، افغانستان و پاکستان و غیره باشند.

شیرازی افزود: زمانی‌که جمعی از جوانان ایرانی را به هنگام اسارت داخل چاه انداختند فرمانده بعثی عراقی گالن بنزین را روی این رزمندگان خالی کرد و چند نارنجک را درون چاه انداخت و نمی‌دانیم در دورن چاه چه گذشته است و مصیبت بسیار بزرگی بر آن‌ها وارد کردند.

وی گفت: آن روز کسی باور نمی‌کرد که ایران در جنگ پیروز شود و در یمن، سوریه و حتی در قلب اروپا و آمریکا، صدای حمایت از دین و جمهوری اسلامی بلند شود و امید است که یک روز ایران به الگوی جهانی تبدیل گردد.

وی با اشاره به اینکه مظلومیت شهدای مدافع حرم باعث شد ما به آنان بپردازیم، تاکید کرد: امروز شهدای مدافع حرم الگوی مردم سوریه، عراق، یمن و غیره هستند و اگر حزب الله لبنان به عزت رسیده است، دفاع وطنی در سوریه به بهترین نحو در حال اجرا است و انصارالله یمن قدرت خود را بازیافته همه این‌ها به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است.

شیرازی با تاکید بر اجر و پاداش خانواده شهدا خاطر نشان کرد: ما درتلاش هستیم نقش شهدای مدافعان حرم را بیش از پیش به مردم نمایان سازیم و با تمام وجود به شما خانواده شهدا خدمت کنیم تا در این زمینه در مقابل شهدا سرافکنده نباشیم.

وی بیان داشت: خوشبختانه در سایه امام عصر(عج) و با حمایت‌های مقام معظم رهبری، ایران سال 57 تا 94 همچنان می‌درخشد و جوانان ایرانی از جمله همت‌ها، زین الدین‌ها، خرازی‌ها و غیره در جهان خوش درخشیدند تا به دنیا ثابت شود ایران سال 57 تا 94 هیچ تغییری نکرده است و مانند گذشته استقامت، راست قامتی و توکل در جوان امروزی مشاهده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه وی با اشاره به اینکه نتیجه تسلیم شدن در برابر استکبار، ذلت دنیا و آخرت است عنوان کرد: امیدواریم به زودی و با دعای همه خانواده‌های شهدا، سقوط استکبار جهانی و دشمنان دین و بشریت را شاهد باشیم و آن را جشن بگیریم و خداوند در قرآن کریم وعده داده است الا ان حزب الله هم الغالبون.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon