فرهنگ شهادت و ایثارگری برای نسل جوان ترویج شود


فرهنگ شهادت و ایثارگری برای نسل جوان ترویج شود

استاندار کرمان گفت: لازم است فرهنگ شهادت ترویج یابد و برگزاری یادواره‌های شهدا نقش به سزایی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم 35 تن از شهدای مدافع حرم سراسر کشور ضمن تاکید بر جایگاه شهید و شهادت در دین اسلام اظهار داشت: آنچه موجب شده انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه‌های دشمنان بقای خود را حفظ کند، به برکت وجود شهدا است.

استاندار کرمان بیان کرد: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه حاکم است مرهون خون پاک شهدا است و خوشبختانه با وجود گذشت 36 سال از عمر نظام اسلامی، با سربلندی و ایستادگی و مقاومت حضور داریم به برکت انسجام داخلی و رهبری مقام معظم رهبری و وحدت مردم است.

رزم‌حسینی افزود: لازم است فرهنگ شهادت ترویج یابد و برگزاری این نوع یادواره‌ها نقش به سزایی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی گفت: اگر امروز در مذاکرات هسته‎‌ای موفقیت‌هایی حاصل شده به برکت خون شهداست و لازم است همه ما راه شهدا را ادامه دهیم و آن را ارج دهیم.

وی با اشاره به گسترش ارتباطات و وابستگی ملل مختلف به یکدیگر بیان داشت: در شرایط کنونی ترویج فرهنگ ایثار بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

استاندار کرمان تاکید کرد: نسل امروز که با دوران دفاع مقدس فاصله دارد و بر ما واجب است نسبت به حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا تلاش کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon