نظم و امنیت در نیروی انتظامی کرمان در اولویت کار باشد


نظم و امنیت در نیروی انتظامی کرمان در اولویت کار باشد

امام جمعه کرمان گفت: اصل اول در نیروی انتظامی نظم و امنیت است و مردم نیز از پلیس این توقع را دارند که در این مساله سرآمد باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان, به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان, آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار  فرمانده جدید نیروی انتظامی کرمان ضمن تشکر از زحمات سردارحسین چناریان فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان،اظهار داشت: بصیرت لازمه موفقیت در هرکاری است  و مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بارها بر این مساله تاکید کرده‌اند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: بصیرت به معنای بینش درست و درک صحیح از مسائل است و این مساله در چالش‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و انتظامی بسیار حائز اهمیت است.

جعفری گفت: دانش بی بصیرت کارگر نخواهد بود و ما برای حل مسائل نیازمند توجه به این اصل حیاتی هستیم.

وی با اشاره به ماجرای سو قصد ساواک به جان خودش را شرح داد و اضافه کرد: کاری که بر خلاف میل گردن کشان باشد تبعات زیادی دارد و من به شخصه واقفم که کار در نیروی انتظامی شغلی بسیار مقدسی است و امنیت استان به فعالیت های این قشر زحمت کش بستگی دارد.

امام جمعه کرمان نقش روحانیت مستقر در نیروی انتظامی را باعث ارتقا بازده عملکرد پلیس دانست و گفت: اصل اول در نیروی انتظامی نظم و امنیت است و مردم نیز از پلیس این توقع را دارند که در این مساله سرآمد باشد.

وی افزود: به برکت نام امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی امروز به توفیقاتی در علم، تسلیحات نظامی و پیشرفت‌های فرهنگی رسیده‌ایم که دنیا یارای مقابله با ما را ندارد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید انتظامی استان کرمان پیروزی و سربلندی سربازان عرصه نظم و امنیت را از خداوند منان خواستار شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon