رگبار باران در ۴ استان کشور


رگبار باران در 4 استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و رگبار باران در ۴ استان کشور خبر داد و گفت: گرد و غبار در تهران به پایان رسیده و آسمان امروز تهران نیمه ابری است.

به‌گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی 3 روز آینده در پاره‌ای از نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و بوشهر در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی از سیلابی شدن مسیل‌ها و خیابان‌های مرکز شهر کرمان هشدار داد و توصیه کرد که ساکنین این منطقه از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

وی افزود: همچنین امروز شرق کشور پدیده باد و گرد و خاک را تجربه خواهد کرد که این پدیده در منطقه زابل تبدیل به طوفان گرد و خاک می‌شود.

گودرزی گفت: آسمان امروز تهران نیمه ابری است همچنین در پاره‌از نقاط تهران وزش باد و رشد ابر رخ خواهد داد. این در حالی است که پدیده گرد و غبار چند روز گذشته در تهران به پایان رسیده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز اردبیل با دمای 7 درجه سانتیگراد و اهواز با دمای 47 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon