بیش از ۴۵۰ مدرسه قزوین نیازمند مقاوم سازی هستند


بیش از 450 مدرسه قزوین نیازمند مقاوم سازی هستند

معاون آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از ۴۵۰ مدرسه برای تأمین امنیت دانش‌آموزان نیازمند مقاوم سازی است.

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سعید پاینبرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات پیش‌روی آموزش و پرورش استان قزوین، اظهار داشت: با بررسی‌هایی که تاکنون صورت گرفته، بیش از 450 مدرسه‌ استان قزوین از نظر مقاومت بسیار ضعیف هستند که باید در این راستا اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

معاون آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به سایر مشکلات آموزش و پرورش استان قزوین، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز در آموزش و پرورش استان قزوین، عدم توازن نیروی انسانی بوده که آموزش و پرورش را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عدم توازن در نیروی انسانی شامل جنسیت، رشته تحصیلی  و دوره تحصیلی می‌شود که در حال حاضر در استان قزوین با تعدادی از کارکنان که بازنشسته شده و تعدادی استخدامی که به آموزش و پرورش ملحق شده‌اند در دوره ابتدایی با کمبود نیروی انسانی و در متوسطه دوم با مازاد نیروی انسانی مواجه هستیم که با مدیریت خوبی که صورت گرفته در آغاز سال تحصیلی 94 هیچ‌گونه مشکلی در راین اربطه نخواهیم داشت.

پاینبرد در رابطه با کمبود فضای آموزشی در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان، تصریح کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش استان قزوین با کمبود فضای آموزشی در شهرستان‌ البرز، ناحیه دو و یک مواجه است که در استان در برخی از پایه‌های تحصیلی به صورت دو نوبته از یک مدرسه استفاده می‌شود که این مسئله نیز باید به سرعت بر طرف شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon