وحدت و همگرایی نیرو‌های ارزشی می‌تواند دست دشمن را از دخالت در کشور کوتاه کند


وحدت و همگرایی نیرو‌های ارزشی می‌تواند دست دشمن را از دخالت در کشور کوتاه کند

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه وحدت، انسجام و همگرایی نیرو‌های ارزشی می‌تواند دست دشمن را از دخالت در کشور کوتاه کند، گفت: در حال حاضر نیاز ضروری وحدت در چهارچوب ارزش‌ها بوده و پایداری انقلاب اسلامی در استمرار راه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در گردهمایی اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت: مجموعه نیروهای ارزشی امروز در یک موقعیت ویژه و خاص قرار گرفته‌اند و نیاز به همدلی و همراهی بیشتری دارند.

وزیر اطلاعات دولت دهم افزود: در حال حاضر نیازِ ضروری، وحدت در چارچوب ارزش‌ها است چراکه پایداری انقلاب اسلامی در استمرار راه شهدا است.

‌مصلحی خاطرنشان کرد: در سال 42 زمانی‌که شهید عراقی خدمت امام راحل رسیدند، ایشان فرمودند: من از این نهضت سه هدف را دنبال می‌کنم و آن ایجاد حکومت اسلامی، بیداری اسلامی در دنیای اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است.

وی با بیان مطلب فوق ادامه داد: امروز نیروهای ارزشی لازم است علی‌رغم تلاش‌های بی‌شمار دشمن، این سه دغدغه‌ امام راحل را دنبال ‌و وحدت خود را در شرایط مختلف حفظ کنند، اگر نیروهای ارزشی و ولایتمدار؛ اعتماد، علاقه و وحدت را ایجاد کنند می‌توان گفت به آرمان‌های امام راحل نزدیک شده‌اند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با تاکید بر نقش مثبت تقسیم کار در شرایط مختلف به‌ویژه شرایط بحران، گفت: لازم است این تقسیم کار به‌خوبی صورت گیرد و برای پیشبرد بهتر امور مختلف، به همه نوع نیرو و ظرفیتی احتیاج است. ما در زمان جنگ نیروهایی در درجات مختلف داشتیم که از طریق تقسیم کار و جهت‌گیری مشخص توانستند به پیروزی برسند. امید است این نشست‌ها و حرکت‌های ارزشمند در ایجاد همدلی، وحدت و انسجام موثر باشند و نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است که نگذارد گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه پیدا کند، به هفت اصل از اصول گفتمان امام اشاره کرد و گفت: نخستین اصل آن اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی است که اسلام ناب از نظر امام بزرگوار، اسلام متکی به کتاب و سنت است و با فکر روشن، با آشنایی با زمان و مکان، با شیوه و متد علمی جا افتاده و تکمیل شده در حوزه‌های علمیه به‌دست می‌آید.

مصلحی ادامه داد: اعتقاد به استقلال ملی و رد سلطه‌پذیری از دیگر اصول گفتمان امام راحل است. 

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت ملی عنوان کرد: تفرقه‌افکنی یکی از سیاست‌های دشمن است، امام راحل حفظ و ارتقاء وحدت در بین اقشار مختلف جامعه را بسیار مهم و ضروری می‌دانست.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه وحدت، انسجام و همگرایی می‌تواند دست دشمن را از دخالت در کشور کوتاه کند، تاکید کرد: 15 تا 20 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم است و بقیه به ضعف‌ و برخی اختلافات مدیریتی بر‌می‌گردد، هر اندازه که همدلی، همگرایی، همفکری و انسجام در بین اصولگرایان و سایر آحاد جامعه بیشتر باشد، در انجام وظایف خود و تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، فرصتی بزرگ است و باید برنامه‌ریزی شده به سمت جلو حرکت کرد، خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مسئله نفوذ را نباید ساده بنگاریم، بحث نفوذ در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی بسیار مهم و جدی است و امروز وظیفه ما تبیین گفتمان امام و شهدا و امام راحل(ره) است.

مصلحی با اشاره به لزوم اتحاد اصولگرایان در انتخابات‌ گفت: نیروهایی که به‌دنبال محقق‌کردن ارزش‌های انقلاب هستند باید به سمتی حرکت کنند که انسجام و همگرایی را به‌همراه داشته باشد و برخی اختلافات جزئی را کنار گذاشته و در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب با یکدیگر تعامل مناسبی برقرار کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon