حمدی‌نژاد: الاهلی بازی خوبی در تهران انجام نداد که بخواهیم ناامید باشیم

حمدی‌نژاد: الاهلی بازی خوبی در تهران انجام نداد که بخواهیم ناامید باشیم

مدافع - هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: تنها مشکل ما مسائل مالی است که همه تیم‌ها با آن روبه‌رو هستند.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اینکه گفته می‌شود بازیکنان نفت تهران از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ناامید هستند، گفت: اصلاً این‌طور نیست و ناامید نیستیم. تیم الاهلی امارات بازی قابل قبولی در تهران انجام نداد که از بردن این تیم ناامید باشیم.

وی افزود: تیم‌های پاختاکور ازبکستان، العین امارات و الاهلی عربستان به مراتب قوی‌تر از این تیم بودند. الاهلی امارات در بازی رفت روی ضربه ایستگاهی به گل رسید و بازیکنان این تیم در بیشتر دقایق بازی دفاع می‌کردند و بازی را می‌خواباندند. در امارات، این تیم مجبور است جلوی تماشاگرانش رو به جلو بازی کند که این موضوع به نفت کمک خواهد کرد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: نتایج نفت تهران نشان‌دهنده این است که در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری داشته است، بنابراین به هیچ عنوان از صعود به مرحله بعد ناامید نیستیم و می‌توانیم نماینده امارات را شکست دهیم.

حمدی‌نژاد با اشاره به مشکلات مالی نفت خاطرنشان کرد: تنها مشکل ما مسائل مالی است که همه تیم‌ها کما بیش با آن روبه‌رو هستند، اما باتوجه به اینکه درون تیم ما همه با هم رفاقت دارند، کسی این مشکلات را بروز نمی‌دهد. امیدوارم هفته آینده مدیران باشگاه این نقیصه را برطرف کنند تا با خیال راحت به دیدار برگشت مقابل الاهلی فکر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon