واکنش والدس به کنار گذاشته شدن نامش از ترکیب منچستریونایتد


واکنش والدس به کنار گذاشته شدن نامش از ترکیب منچستریونایتد

سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد به قرار نگرفتن نامش در فهرست بازیکنان لوئیز فن‌خال در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختلافات لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد با ویکتور والدس، سنگربان اسپانیایی این تیم وارد فاز جدیدی شده است، چرا که او نام دروازه‌بان پیشین بارسلونا را در فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا قرار نداده است.

والدس اما واکنش سردی به این قضیه نشان داده و گفت وضعیتش خیلی تفاوت نکرده است. او که در ماه ژانویه به عنوان بازیکن آزاد به شیاطین سرخ پیوست و با این تیم قراردادی یک سال و نیمی دارد، درباره نادیده گرفته شدنش توسط فن‌خال در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: برایم مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد. تنها چیزی که می‌دانم این است که باید هر روز سخت تلاش کنم. از همه شما به خاطر حمایت‌های‌تان تشکر می‌کنم.

تصور می‌شد که والدس بعد از اختلافات شدیدی که با فن‌خال پیدا کرد، منچستریونایتد را در تابستان سال جاری ترک کند، اما او با وجود پیشنهاداتی که از سوی بشیکتاش و والنسیا داشت، ترجیح داده در اولدترافورد بماند.

چندی پیش فن‌خال، والدس را به کم‌کاری در تمرینات منچستریونایتد و سرپیچی از دستور او برای بازی در تیم ذخیره‌ها متهم کرد که آن ماجرا آغاز اختلافات میان وی و دروازه‌بان پیشن بارسا شد، چرا که والدس نتوانست درباره انتقاد فن‌خال سکوت اختیار کند و با انتشار عکسی از خود در حال بازی در تیم ذخیره‌ها به این موضوع واکنش نشان داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon