آزمون شاگرد اول شد، بانوان مقابل ورزشگاه خالی حاضر شدند + عکس

آزمون شاگرد اول شد، بانوان مقابل ورزشگاه خالی حاضر شدند + عکس

برخی از بانوان هوادار تیم ملی در فاصله دو ساعت مانده به آغاز بازی این تیم برابر گوام مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل گوام درمسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات در حالی از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که هماهنگی‌های این دیدار از جمله ورود پرچم و ... از ساعت 17 انجام شد.

* برخلاف ظاهر زیبای چمن ورزشگاه آزادی، به نظر می‌رسد این چمن شرایط چندان مطلوبی ندارد، چرا که زرد بودن و کم‌پشتی چمن در بیشتر نقاط زمین مشاهده می‌شود.

* تعدادی از بانوان هوادار تیم ملی پیش از آغاز بازی برابر گوام مقابل درب اصلی ورزشگاه حاضر شده بودند و با توجه به اینکه اجازه ورود نداشتند فقط موفق شدند چند عکس یادگاری بگیرند.

* در حالی که تماشاگران از ساعت 17 در ورزشگاه حاضر شده بودند و البته تعداد آنها نیز اندک بود، اما بلیت‌فروشی انجام نمی‌شد و این هواداران نیز حدود 30 دقیقه منتظر شدند تا پس از بلیت‌فروشی وارد ورزشگاه شوند.

* اتوبوس تیم ملی کشورمان و تیم ملی فوتبال گوام ساعت 17:15 وارد تونل ورزشگاه آزادی شد که ابتدا بازیکنان تیم ایران و سپس بازیکنان گوامی راهی رختکن شدند.

* داوران مسابقه و ناظر این بازی پیش از آغاز بازی وضعیت ورزشگاه را بررسی کردند و سپس مقابل دروازه سمت شمال ورزشگاه عکسی به یادگار گرفتند.

* سردار آزمون اولین بازیکنی بود که وارد چمن ورزشگاه شد و بعد از او مهدی طارمی به زمین آمد و این دو بازیکن روی نیمکت نشستند.

* مهدی طارمی به درخواست برخی از تماشاگران روی سکوهای ورزشگاه رفت و عکسی به یادگار با آنها گرفت.

* دکتر دیه‌گو و مارکار آقاجانیان، دستیاران کارلوس کی‌روش وظیفه طراحی تمرینات پیش از آغاز مسابقه را برعهده داشتند و از ساعت 17:30 وارد زمین شدند که با چیدن موانع شرایط تمرینی را آماده کردند.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه بسیار اندک است و حدود 150 نفر روی سکوها نشسته‌اند که با این شرایط به نظر نمی‌رسد طبقه اول ورزشگاه آزادی پر شود.

 

 

 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon