وحدت، همدلی و تبعیت از جامعتین از شاخصه‌های اصولگرایان است


وحدت، همدلی و تبعیت از جامعتین از شاخصه‌های اصولگرایان است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: از جمله شاخصه‌های اصولگرایی ما این است که وحدت، ایثارگری، تبعیت از جامعتین و همدلی را در عمل نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در گردهمایی اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت:‌ این نشست می‌تواند برای سایر استان‌ها ‌مفید واقع شود. از سال قبل طیف‌های مختلف اصولگرایی را در جلسات مستمر دعوت کرده و آخرین خبرهای داخل و خارج کشور را مطرح کردیم و همه باید در این دوره باهم باشیم.

وی تصریح کرد: دوستان همه همدل شده‌اند که باید وحدت در انتخابات حفظ شود، تقریباً می‌توان گفت بهای همدلی به صورت مرکزی شکل گرفته و امید است در سراسر کشور گسترش یابد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: همه ما باید در انتخابات هوشیار باشیم و منیت‌ها را کنار بگذاریم، چراکه تفرقه بزرگترین آفت است و احساس تکلیف فردی و جمعی خود را در تمام طول مسیر در نظر داشته باشیم. از جمله شاخصه‌های اصولگرایی ما این است که وحدت، ایثارگری، تبعیت از جامعتین و همدلی را در عمل نشان دهیم.

زاهدی ‌درادامه ضمن اشاره به فعالیت‌های کمیسیون ویژه برجام در مجلس ابراز داشت: در کمیسیون بررسی برجام منافع حزبی و فردی معنایی ندارند، آنچه مدنظر ماست، منافع ملی، خطوط قرمز و فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما آمادگی کامل را برای دفاع از انقلاب اسلامی داریم تا بتوانیم از جریان مقاومت اسلامی و مظلومین منطقه حمایت کنیم و سر سوزنی از منافع ملی خود عدول نخواهیم کرد و انشاءالله نتیجه آن مورد رضای ولی امر مسلمین قرار گیرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon