تیم‌های بوشهر و تهران به دیدار پایانی مسابقات سافت‌بال بانوان راه یافتند


تیم‌های بوشهر و تهران به دیدار پایانی مسابقات سافت‌بال بانوان راه یافتند

تیم‌های بوشهر و تهران در پایان مرحله مقدماتی و نیمه‌نهائی مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در گرگان به دیدار پایانی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در مرحله نیمه نهائی پنجمین دوره مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، تیم هیئت انجمن‌های ورزشی تهران با نتیجه 18 بر 14 تیم البرز را مغلوب کرد و تیم بوشهر نیز با نتیجه 6 بر 4 برابر خراسان رضوی به برتری دست یافت.

دیدار فینال و رده بندی این رقابت ها فردا برگزار می شود و در دیدار پایانی تیم های بوشهر و هیئت انجمن‌های ورزشی تهران به مصاف هم می‌روند و در دیدار رده‌بندی تیم‌های خراسان رضوی و البرز با هم دیدار می‌کنند.

پنجمین دوره مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت 8 تیم در 2 گروه در مجموعه ورزشی شهدای گرگان برگزار می‌شود.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های بوشهر، آذرخش تهران، شهرکرد، البرز و در گروه دوم تیم‌های هیئت تهران، هیوای تهران، قم و خراسان رضوی حضور دارند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

این دوره از مسابقات در حالی برگزار می شود که مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور در 3 سال گذشته در کشور برگزار نشده بود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon