اتاق فکر بسیج حقوقدانان استان مرکزی تشکیل می‌شود


اتاق فکر بسیج حقوقدانان استان مرکزی تشکیل می‌شود

رئیس اجلاس مجمع حقوقدانان بسیج استان مرکزی گفت: تشکیل اتاق فکر بسیج حقوقدانان به منظور تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل محقق شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، امیرحسین مشهدی مطلق شامگاه پنجشنبه در نخستین مجمع عمومی بسیج حقوقدانان استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیج دارای 2 هدف عمده است که باید در راستای تحقق این دو هدف گام بردارد اظهار داشت: وظیفه مقابله با دشمنان اسلام و نظام در تمامی عرصه‌ها و دیگری کمک به انقلاب اسلامی و پیشرفت نظام از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف بسیج است.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان اسلام و نظام کشور را از طریق جنگ نرم مورد هجمه قرار داده‌اند که باید در راستای مقابله با دشمنان دستگاه‌های فرهنگی با بسیج همگام شوند و با همدلی و هم‌افزایی در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گام بردارند.

رئیس اجلاس مجمع حقوقدانان بسیج استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان در عرصه فرهنگی و اقتصادی تاکنون به دنبال ضربه زدن به این نظام بوده و هستند که تشکیل اتاق فکر بسیج حقوقدانان می‌تواند در راستای ارائه طرح‌ها و برنامه‌های جمع بندی شده به منظور رفع مشکلات و موانع ایجاد شده توسط دشمنان در مقابل توطئه‌های دشمنان گام بردارد.

سرهنگ مشهدی مطلق با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا در تمامی عرصه‌ها بینش و آگاهی خود را افزایش دهیم گفت: در زمینه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید آگاهی خود را افزایش دهیم که این مهم با حضور در انجمن حلقه‌های صالحین محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در راستای رسیدن به اهدافی که تدوین شده گام برداشته و اصلی‌ترین این موارد مقابله با هجمه فراگیر دشمنان است و بسیج به منظور حفظ و حراست اسلام و نظام باید با پیروی از رهبری و حرکت درمسیر ولایت بتواند در این راستا گام بردارد.

رئیس اجلاس مجمع حقوقدانان بسیج استان مرکزی ادامه داد: بسیج حقوقدانان به این منظور تشکیل شده که بتواند از نظر حقوقی توانمند شود و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند در بسیج اقشار مختلف متناسب با تخصص خود باید به این بخش ورود کنند و مشکلات مردم را با افزایش آگاهی مردم رفع کنند.

سرهنگ مشهدی مطلق با اشاره به حضور حقوقدانان بسیجی در مساجد اضافه کرد: این افراد می‌توانند به مساجد مراجعه کنند و به منظور رفع مشکلات حقوقی مردم با همکاری امام جماعت و هیئت امناء اعلام آمادگی کنند و به مردم ارائه خدمات کنند.

وی عنوان کرد: هر فردی باید بر اساس تخصص خود بسترهای لازم به منظور حفاظت از انقلاب و نظام را مهیا کند و در راستای تحقق این مهم و فرامین مقام معظم رهبری در جامعه گام بردارد.

رئیس اجلاس مجمع حقوقدانان بسیج استان مرکزی افزود: باید در راستای حضور بسیجیان با استفاده از تخصص هر فرد در تمامی عرصه‌های اجتماع گام برداشته شود و بتوانیم با تحقق اهداف نظام و انقلاب دین خود را به امام راحل ادا کنیم.

مشهدی مطلق با اشاره به اعضای مجمع بسیج حقوقدانان استان مرکزی تصریح کرد: اعضای این مجمع 5 نفر را که شامل مدیران ارشد دستگاه‌های مربوطه و مربی انجمن صالحین است را به صورت انتصابی دارد و بقیه اعضای مجمع با رای گیری انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon