کاشانی: هیچ تعاملی بین تیم امید و بزرگسالان وجود ندارد

کاشانی: هیچ تعاملی بین تیم امید و بزرگسالان وجود ندارد

مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: میان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید هیچ تعاملی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حبیب کاشانی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران و شرایط اردوی این تیم در کشور هلند اظهار داشت: ما چند ماه بیشتر تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک فرصت نداریم و بر همین اساس نیز برنامه تیم تعیین شده است. تیم امید در خرداد ماه یک اردو در ترکیه داشت تا بازیکنان به لحاظ ذهنی ریکاوری شوند. گام دوم برنامه اعتماد به نفس دادن به بازیکنان بود. بر همین اساس نیز تیم امید به هلند رفته است تا چند بازی دوستانه برگزار کند و ضمن کسب اعتماد به نفس لازم آسیب‌شناسی نیز صورت بگیرد.

وی ادامه داد: انتقال پول برای اجاره کمپ مشکل بزرگ ما بود اما با کمک سفیر ایران در هلند توانستیم کمپ را اجاره کنیم. برای تهیه 45 ویزا 45 روز زمان طول کشید در همین راه نیز پول ویزا، ترجمه مدارک و هتل نیز مشکلاتی را ایجاد کرد. پیش‌بینی ما این بود که 4 بازی در هلند برگزار شود. چون جمع کردن این بازیکنان دور هم و اعزام آنها به یک اردوی خارجی مشکل آفرین است. در نهایت نیز تیم با 27 بازیکن راهی هلند شد و شب گذشته نیز در نخستین دیدار خود 4 برصفر به پیروز رسید. امیدوارم این اردو به اهداف کادر فنی کمک کند.

مدیر تیم فوتبال امید ایران عنوان کرد: بناست که در هلند درآمدزایی از طریق بلیت فروشی و حق پخش برای ایرانیان مقیم هلند صورت بگیرد. باید از کنسول ایران در فرانکفورت نیز تشکر کنیم که کمک زیادی به تیم امید کرد. در نهایت اینکه همه دست به دست هم دادند تا تیم امید به دغدغه اعزام شود.

کاشانی درباره کمک‌های مالی به تیم امید گفت: از حمایت‌های کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنیم. با این وجود این کمیته نتوانست کمک مالی به تیم امید داشته باشد اما هاشمی گفته است که 132 میلیون تومان به تیم امید کمک شود. همچنین افراد خیری نیز با این شرط که علاقه‌ای به مطرح شدن نام‌شان ندارند، کمک کردند. وقتی با مردم با صداقت رفتار کنیم بدون شک از کمک کوتاهی نمی‌کنند.

وی درباره مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو عنوان کرد: قرعه‌کشی مرحله دوم 20 شهریور برگزار می‌شود و مسابقات نیز از 20 دی آغاز خواهد شد. تیم ایران در این قرعه‌کشی در سید 3 قرار دارد که مسلماً کار سختی پیش روی خود می‌بینیم، چون فقط سه تیم از گروه‌های مختلف راهی المپیک می‌شوند.

مدیر تیم فوتبال امید ایران درباره عملکرد علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: 17 - 18 تیم در فدراسیون وجود دارد که اداره آنها کار سختی است. هر زمان که کسی به ما حرفی می‌زند ما گلایه آن را به کفاشیان می‌کنیم  و او نیز مجبور است که ناز ما را هم بکشد. هدف ما این است که بتوانیم آرزوی 40 ساله سعود به المپیک را محقق کنیم.

کاشانی در مورد بیماری سرمربی این تیم تصریح کرد: برای خاکپور ناراحتی قلبی پیش آمد و همین موضوع باعث شد که در بیمارستان شهید رجایی بستری شود، البته از این نکته نباید غافل شویم که خاکپور از نظر جسمی شرایط عالی دارد چون او روزانه 15 کیلومتر می‌دود. مایلی کهن نیز با اینکه شرایط جسمی خوبی نداشت به اردوی ترکیه آمد تا در کنار تیم باشد.

وی افزود: متأسفانه شاهدیم یک عده تمایل دارند تا فضاهایی را برای تیم امید ایجاد کنند البته به ما در این خصوص عنوان می‌شود مشکل این است که شما جای وینگادا آمده‌اید به هر حال فدراسیون فوتبال به یک کادر فنی ایرانی برای هدایت تیم امید اعتماد کرده است  من از شما سوالی دارم آیا به نظر شما منطقی است کی روش نخواهد تیم المپیک نتیجه بگیرد؟

مدیر تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای برای طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس دارید، گفت: به نظر من بهتر است طاهری بزرگترهای تیم را جمع کرده و با آنها مشورت کند، چون چنین شرایط مشابهی برای من هم زمانی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشتم اتفاق افتاد. پس از‌آنکه با بزرگان تیم مشورت کردم سیر صعودی را طی کردیم و در نهایت توانستیم جام بگیریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon