هیچ دشمنی توان تجاوز به مرزهای ایران را ندارد

هیچ دشمنی توان تجاوز به مرزهای ایران را ندارد

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه آمریکا حامی اصلی تروریست در منطقه خاورمیانه است، گفت: ایران اسلامی اکنون جزو امن‌ترین کشورهای منطقه خاورمیانه است و هیچ دشمنی نمی‌تواند به مرزهای هوایی آن تجاوز کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج  با اشاره به سالروز پدافند هوایی ایران، اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون جزو امن ترین کشورهای منطقه خاورمیانه است و هیچ دشمنی نمی‌تواند به مرزهای هوایی آن تجاوز کند.

وی با اشاره به 14 شهریورماه سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی، عنوان کرد: این عالم ربانی منشاء آثار و برکات متعددی قبل و پس از پیروزی انقلاب بود و خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی و علمی به نظام و انقلاب ارائه کرد و در سال 60 با انفجار بمب توسط منافقان به شهادت رسید.

حسینی ابراز کرد: ایران اسلامی تاکنون 17 هزار شهید ترور و 5 هزار جانباز و معلول ترور در راه مبارزه با تروریست تقدیم کرده که حدود 90 درصد آن‌ها از سوی منافقان انجام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه منافقان از سوی دشمنان حمایت شده و اقدام به جنایت‌های تروریستی در ایران اسلامی می‌کنند، افزود: از نظر کشورهای حامی تروریست از جمله آمریکا، گروه‌های را که اقدام به ارتکاب جنایات تروریستی همچون داعش، القاعده و طالبان می‌کنند را تروریست نمی‌دانند.

حسینی تصریح کرد: آل سعود چندین ماه است ملت مسلمان یمن را به خاک و خون کشیده و زیرساخت‌های این کشور را از بین برده اما از نظر آمریکا تروریست نیست.

وی خاطرنشان کرد: تروریست‌ها تاکنون صدها نفر از شخصیت‌های ایران اسلامی از جمله رجایی، باهنر و آیت‌الله قدوسی را با حمایت دشمنان به شهادت رسانده‌اند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به قیام خونین 17 شهریور ، گفت: در این روز عده زیادی از مردم در میدان ژاله تهران توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و ملت ایران در دوران پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس ثابت کردند که ملتی مقاوم، طرفدار حق و ظلم ستیز هستند و یاد و خاطر شهدای 17 شهریور تا همیشه در ذهن ملت ایران زنده است.

حسینی با اشاره به 27 ذی‎‌القعده روز دحوالارض، گفت: دحوالارض به معنای گسترش زمین است و این روز سالروز ولادت حضرت ابراهیم(ع) و حضرت عیسی(ع) است و بر اساس روایات ظهور امام زمان نیز در چنین روزی است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon