پشت پرده لبخند دشمن، برنامه‌های زیادی برای نفوذ در کشور وجود دارد

پشت پرده لبخند دشمن، برنامه‌های زیادی برای نفوذ در کشور وجود دارد

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در زمینه تلاش دشمن برای زمینه نفوذ در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و...، گفت: گول لبخند دشمن را نخوریم، چرا که در پس این لبخند، برنامه‌های زیادی برای نفوذ در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌حاجی‌زاده، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله (ع) در تهران، اظهار داشت: در این رزمایش، 50 هزار نفر بسیجی، آمادگی خود را در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب به رخ کشیدند.

وی با اشاره به نا امنی‌های موجود در کشورهای اطراف، در زمینه‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و...، تصریح کرد: تهدیدهای موجود، ضرورت برگزاری رزمایش‌های این‌چنینی را اثبات می‌کند و دشمن نیز منتظر دستارودهای نظامی ایران خارج از میدان رزمایش و در میدان عمل باشد.

امام جمعه موقت تبریز، با بیان اینکه عده‌ای از السابقون مبارزان انقلابی، دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند، تصریح کرد: مردم ولایت فقیه را ملاک رفتار خود قرار داده‌اند و از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند.

وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در زمینه تلاش دشمن برای زمینه نفوذ در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و...، خاطر نشان کرد: گول لبخند دشمن را نخوریم، چرا که در پس این لبخند، برنامه‌های زیادی برای نفوذ در کشور وجود دارد.

حاجی زاده با اشاره به سالروز دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در سال 87، گفت: آسمان ایران برای دشمنان نا امن است چرا که این قرارگاه پدافند همواره آماده مقابله با تمامی تهدیدات هوایی دشمنان است.

وی با اشاره به حادثه 17 شهریور تهران و تاثیر آن در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: پس از این حادثه که موجب بیشتر شدن شور انقلابی مردم کشور شد، مردم تبریز نیز در تثبیت این حرکت و تداوم مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی گام‌های موثری برداشتند که در تاریخ کشور ثبت شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon