برداشت از جنگل‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی شده باشد


برداشت از جنگل‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی شده باشد

امام جمعه شهرستان سیاهکل گفت: نباید از جنگل طوری برداشت شود تا سبب نابودیش شود، بلکه باید به‌صورت برنامه‌ریزی شده برای مصارف خودمان از آن برداشت کنیم و به‌جای برداشت هر درخت یک نهال بکاریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور در سه‌شنبه هفته آینده، اظهار داشت: در این روز مردم بی دفاع شهید شدند و وظیفه ما این است تا راه آن بزرگواران را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه باید اطاعت‌پذیری را از شهدا بیاموزیم، افزود: راه شهدا این است که از قرآن اطاعت کنیم و همگام با رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری تأکید کردند که نمایندگان مجلس باید مصلحت را بسنجند و انجام بدهند و هنوز معامله‌ای صورت نگرفته و تا تحریم‌ها لغو نشوند، توافقی نیز نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه ما ثابت کرده‌ایم که ایستاده‌ایم، تصریح کرد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رئیس جمهور گرفته تا تمامی صنف‌ها شهید داده‌ایم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمود ملت در مقابل آن کسانی‌که بخواهند در کشور دخالت کنند ایستاده است، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا نخواهیم گذاشت حق ما ضایع شود و اجازه نفوذ هیچ کشوری به‌ویژه آمریکا و هم‌پیمانانش را نخواهیم داد.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تکیه بر مردم و حضور بخش خصوصی تأکید دارند، گفت: باید در کشور اشتغالزایی صورت گیرد و اگر اشتغال ایجاد شود دیگر جوانان ما به سمت قلیان‌سراها نمی‌روند.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه می‌توان از جنگل دو نوع استفاده کرد، ابراز کرد: نباید از جنگل طوری برداشت شود تا باعث نابودیش شود، بلکه به‌صورت برنامه‌ریزی شده برای مصارف خودمان از آن برداشت کنیم و به‌جای برداشت هر درخت یک نهال بکاریم.

وی با بیان اینکه توصیه به تقوای عملی بسیار خوب است گفت: هر کس آیات قرآن را در شبانه روز بخواند دعایش مستجاب می‌شود و برای خواندن قرآن نباید بگوییم وقت نداریم، زیرا این‌کار زندگی و زمان ما را برکت می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ضمن تبریک روز تعاون به کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاون‌گران شهرستان سیاهکل تبریک گفت.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon