عصبانیت رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای نشانگر موفقیت ایران است‌

عصبانیت رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای نشانگر موفقیت ایران است‌

امام جمعه مهاباد گفت: عصبانیت "نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای نشانگر موفقیت ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا عبدالقادر سهرابی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه مهاباد، با تاکید براینکه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود اظهار داشت: عصبانیت "نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل از توافق هسته‌ای نشانگر موفقیت ایران است و بنابراین باید از رهبر ‌انقلاب اسلامی و از تیم مذاکره‌کننده برای کسب این موفقیت نهایت قدردانی را داشت.

امام جمعه مهاباد گفت: پس از پایان مذاکرات به‌نفع ملت ایران، امید است که پول‌های بلوکه شده ایران به کشور برگشته و ایران اسلامی از تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن خلاصی یابد.

سهرابی با اشاره به اهمیت مساجد در اسلام تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون مساجد نقش مهمی در زندگی اجتماعی و فرهنگی مسلمانان داشتند و در این باره حضرت محمد(ص) پس از هجرت به مدینه، چند مسجد در اطراف آن ساخت و از آن‌ها به عنوان پایگاه نظامی، دینی، اجتماعی و اقتصادی مردم استفاده کرد.

امام جمعه مهاباد افزود: با توجه به اهمیت مساجد در نظام اسلامی، باید جوانان را تشویق و ترغیب به حضور در مساجد کرد و در این باره خداوند متعال فرمود کسانی که ایمان و اعتقاد قلبی به خداوند دارند در بنای مساجد همت می‌کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon