توجیهات کرار برای ترک اردو بهانه است و سوابقش را برای صدور رأی در نظر می‌گیریم

توجیهات کرار برای ترک اردو بهانه است و سوابقش را برای صدور رأی در نظر می‌گیریم

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: توجیه کرار برای ترک اردو بهانه است و ما طبق گزارش کادر فنی به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

محسن بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص ترک اردوی استقلال توسط جاسم کرار و درگیری وی با فرزاد مجیدی اظهار داشت: متأسفانه کرار به چنین رفتارهایی عادت دارد. من شناخت خوبی از زوایای شخصیتی و اخلاقی کرار دارم و در واقع می‌شود گفت که کارشناس در مسائل کرار هستم. فصل گذشته مسائل حاشیه‌ای استقلال چه در باشگاه استقلال و چه در فدراسیون فوتبال انرژی زیادی از من گرفت، بنابراین مخالف ادامه همکاری با کرار بودم اما نظر مظلومی ادامه همکاری بود و ما هم به تصمیم او به عنوان سرمربی تیم احترام گذاشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارید اگر در گذشته کمیته انضباطی باشگاه استقلال یا کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال با وی برخورد قاطع‌تری داشت، دیگر شاهد وضع امروز نبودیم؟ گفت: در گذشته ما طبق قانون و آیین نامه انضباطی باشگاه با وی برخورد کرده‌ایم و این بار هم همین کار را می‌کنیم اما با این تفاوت که قطعا سوابق تخلفات او را در صدور رای در نظر خواهیم گرفت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تصریح کرد: هنوز گزارشی در این خصوص به دستم نرسیده و من مطالب را کم و بیش از این طرف و آن طرف شنیده‌ام. ما این موضوع را از دو دیدگاه بررسی خواهیم کرد؛ اول ترک اردو توسط کرار است که تخلف بزرگی محسوب می‌شود. ضمن اینکه وی در گذشته یک بار هم سابقه ترک اردو را داشته است. موضوع دوم نیز درگیری او با فرزاد مجیدی است که باید ببینیم در چه حدی بوده است.

بزرگی در خصوص اظهار نظر اخیر کرار که گفته «زن و بچه من ایرانی نیستند، زبان فارسی بلد نیستند و جایی را هم در تهران نمی شناسند که من بتوانم آنها را رها کنم و به اردوی استقلال بروم و باشگاه هم هنوز نتوانسته خانه‌ای برای من فراهم کند و برای ترک اردو با مجیدی هماهنگ کردم» عنوان کرد: این توجیه کرار بهانه‌ای بیش نیست. ضمن اینکه قطعاً اظهارات مجیدی را نیز خواهیم شنید. البته در این خصوص ما اصل رسیدگی را بر مبنای گزارش کادر فنی خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon