آلمان انتقام گرفت و صدرنشین شد


آلمان انتقام گرفت و صدرنشین شد

برتری قابل انتظار قهرمان جهان، مهم‌ترین اتفاق شب دوم مقدماتی یورو ۲۰۱۶ بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهم‌ترین بازی شب دوم مقدماتی جام‌ملت‌های اروپا( یورو 2016) آلمان در فرانکفورت 3 بریک لهستان را شکست داد تا ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت به صدر جدول گروه چهارم رقابت‌ها صعود کند.

ماریوگوتزه در دقایق 19 و 82  و توماس مولر در دقیقه  12 گل‌های آلمان و رابرت لواندوفسکی، کاپیتان لهستان در دقیقه 37 تنها گل میهمان را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی‌های گروه چهارم، گرجستان یک برصفر اسکاتلند کماکان ضعیف را شکست داد و جمهوری ایرلند با 4 گل در زمین جبل‌الطارق کوچک به برتری رسید.

با این نتایج پس از آلمان 16 امتیازی، لهستان 14  و جمهوری ایرلند12 امتیازی در رده‌های دوم وسوم گروه قرار گرفتند و اسکاتلند 11، گرجستان 6 و جبل‌الطارق بدون امتیازی در رده‌های بعدی ایستادند.

در بازی‌های گروه ششم، ایرلند‌شمالی 3 بریک درخانه جزایرفارو پیروز شد، فنلاند یک بر صفر یونان میزبان، قهرمان یورو 2004 را شکست داد و به تیره‌روزی‌های تیم سرزمین افلاطون ادامه داد.

دربی شرق اروپا بین مجارستان و رومانی بدون گل خاتمه یافت.

در جدول گروه ششم، ایرلندشمالی 16، رومانی 15 و مجارستان 12 امتیازی، اول تا سوم هستند وفنلاند با 7، جزایرفارو با 6 و یونان با فقط 2 امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

برای اولین بار در تاریخ، یک قهرمان سابق یورو در این مرحله از رقابت‌های مقدماتی در گروهش آخر شده و حتی از کیسه گلی مثل جزایرفارو هم امتیاز کم‌تری اندوخته است.

در بازی‌های گروه نهم، دانمارک و آلبانی خوش‌فرم به تساوی بدون گل رسیدند و صربستان 2 بر صفر ارمنستان را برد.

در جدول گروه نهم، پرتغال با 12، دانمارک و آلبانی شگفتی‌ساز هر کدام با 11  و صربستان (یوفا از این تیم سه امتیاز کسر کرده است) و ارمنستان یک امتیازی اول تا پنجم هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon