واکنش شیاطین سرخ به «بی‌تجربه» خطاب شدن‌شان توسط پرس


واکنش شیاطین سرخ به «بی‌تجربه» خطاب شدن‌شان توسط پرس

شیاطین سرخ در برابر ادعای اخیر رئیس باشگاه رئال‌مادرید پیرامون ماجرای جنجالی انتقال داوید دخه‌آ به اسپانیا، سکوت اختیار نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،کمتر از یک روز از ادعای فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید درباره ماجرای جنجالی انتقال داوید دخه‌آ از منچستریونایتد به جمع کهکشانی‌ها، شیاطین سرخ پاسخ وی را دادند. پرس در گفت‌و‌گو با یکی از شبکه‌های رادیویی اسپانیا گفت که دلیل به بن‌بست خوردن پروسه انتقال دخه‌آ، بی‌تجربگی منچستری‌ها در زمینه نقل‌و‌انتقالات بوده است.

اکنون یکی از سخنگویان باشگاه رئال مادرید به ادعای پرس پاسخ داده و از شیاطین سرخ‌ دفاع ‌کرده است. او با انتقاد از رئالی‌‌ها، آنها را به تلاش برای تبرئه‌کردن خود در این ماجرا متهم کرده است.

سخنگوی باشگاه منچستریونایتد اظهار داشت: آمارها خودشان همه چیز را می‌گویند. اتحادیه فوتبال انگلیس آماده است در مورد این پرونده گواهی دهد که ما مدارک‌مان را به موقع ارسال کرده‌ایم. به نظر می‌رسد که رئال مادرید دوست دارد اذهان را از اشتباه خامی که خودش در مورد این پرونده مرتکب شده است، منحرف کند. همه ما دوست داریم دیگری را مقصر جلوه دهیم، اما وقتی توپ از دست شما در می‌رود و به تور دروازه‌ می‌چسبد، کسی مرتکب جرم نشده جز خودتان.

پرس در مصاحبه اخیر خود ادعا کرده بود که منچستریونایتد برای ارائه مدارک هشت ساعت از زمان محدودی را که دو باشگاه داشتند، به هدر داده‌اند و به این ترتیب این باشگاه را باید مقصر عدم معاوضه دخه‌آ و کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی کهکشانی‌ها دانست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon