شور ملی مهاجرین افغانستانی‌ این‌بار در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران+عکس

شور ملی مهاجرین افغانستانی‌ این‌بار در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران+عکس

مهاجرین پرشور افغانستانی مقیم تهران شب گذشته با حضور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران به استقبال تیم ملی کشورشان رفتند.

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، از زمانی که فیفا تصمیم گرفت بازی‌های تیم ملی افغانستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام‌جهانی روسیه در ایران برگزار شود، شور و حرارتی خاص در مهاجرین افغانستانی به وجود آمد.

هویتی گم‌شده و شور ملی که سال‌ها مهاجرین افغانستانی از آن بی‌نصیب بودند این بار در آن‌ها زنده شده بود.

فرصتی یافته بودند تا با پرچم‌های کشورشان گرد هم جمع آیند و یک صدا نام کشورشان را فریاد بزنند.

هم‌زمان با ورود تیم ملی افغانستان به مشهد برای بازی مقابل تیم ملی سوریه، شمارش معکوس برای حضور یکپارچه مهاجرین افغانستانی در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد آغاز شد.

در بدو ورود تیم ملی افغانستان، صدها جوان مهاجر افغانستانی با رفتن به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد از تیم ملی کشورشان استقبال کردند و تا پاسی از شب با در دست داشتن پرچم‌های کشورشان بدون هیچ مزاحمتی برای برادران و خواهران ایرانی خود در خیابان‌ها به شادی پرداختند.

حتی باخت سنگین تیم ملی کشورشان مقابل سوریه چیزی از شیرینی این شور و تعصب ملی کم نکرده بود.

حالا بار دیگر تیم ملی افغانستان به ایران آمده است تا در سومین دیدار خود روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی ژاپن برود.

مهاجرین افغانستانی مقیم استان تهران که در فروردین ماه سال جاری و در دیدار تیم‌های امید ایران و افغانستان خاطره حضور 80 هزار نفری خود در ورزشگاه آزادی را ثبت کرده‌اند این بار نیز آماده‌اند تا به تشویق تیم ملی کشورشان بپردازند.

تیم ملی افغانستان نیمه شب گذشته وارد فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شد تا پس از مشهد این بار در تهران مورد استقبال هموطنان خود قرار گیرد.

در زیر تصاویر اختصاصی خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم که در این سفر همراه تیم ملی افغانستان شده را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/پ

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان